ik weet dat bij de installatie standaard 15 meter utp inzit. maar wat kost 4 extra meter utp bij de monteur.
Een kop koffie en dan krijg je het zo mee...
Verwijderd
Ik kan je vertellen uit zeer betrouwbare bron... dat elke meter extra 12,50 kost..
gegroet
gegroet
zo hey.. zo duur?Op maandag 07 januari 2002 22:29 schreef -Quinn- het volgende:
Ik kan je vertellen uit zeer betrouwbare bron... dat elke meter extra 12,50 kost..
gegroet
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
M'n broer heeft aanzienlijk meet dan die 15m en dat koste hem om precies te zijn helemaal niks...
Ikzelf heb een meter of 12, maar kreeg desgevraagd gewoon nog een extra 10 meter van de rol + 20 meter coax voor andere doeleinden
Ikzelf heb een meter of 12, maar kreeg desgevraagd gewoon nog een extra 10 meter van de rol + 20 meter coax voor andere doeleinden
Verwijderd
ik ook! alleen dan wel UTP kabel...Op maandag 07 januari 2002 23:08 schreef Coen het volgende:
M'n broer heeft aanzienlijk meet dan die 15m en dat koste hem om precies te zijn helemaal niks...
die gasten zijn echt niet moeilijk hoor! bij mij heeft 'ie zelfs uitgelegd hoe je simpel een netwerkje kon maken zodat je met meerdere PC's op internet kon (wist ik al maar wel leuk om ff uit te horen)
fl 12.50 ex btw p/m
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Gna
Hier ligt 25 mtr UTP vanaf het modem naar m'n router, en dat kostte helemaal noppes
De monteur vond m'n PC-collectie ook best leuk trouwens
Hier ligt 25 mtr UTP vanaf het modem naar m'n router, en dat kostte helemaal noppes
De monteur vond m'n PC-collectie ook best leuk trouwens
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
vragen ze er poen voor tegenwoordig?
bij kwam de monteur installeren, ik liet hem een cirquit van een meter of 30 doen (ik had zelf al een goede signaalbooster). toen vroeg ik of ik nog wat extra metertjes voor "speling" mocht hebben. knipt ie nog een extra 10 meter af. no charge.
bij kwam de monteur installeren, ik liet hem een cirquit van een meter of 30 doen (ik had zelf al een goede signaalbooster). toen vroeg ik of ik nog wat extra metertjes voor "speling" mocht hebben. knipt ie nog een extra 10 meter af. no charge.
een maat van mij heeft 20 meter ook gratis 
de monteur vond m'n computer wel snel zei hij.. het was toen een pentium 133 met 16 mb ram @ ie5
das nie snel lijkt me
de monteur vond m'n computer wel snel zei hij.. het was toen een pentium 133 met 16 mb ram @ ie5
Ik weet alleen dat ze bij @home niet moeilijk doen, ik heb gewoon een meter of 10 extra gekregen voor 'als ik de pc ooit ergens anders wil zetten'.
Kostte mij een colaatje. Doen ze echt niet moeilijk over. Krijg je echt voor noppes.
Money for nothin' and your chicks for free
Kost inderdaad geen ene ruk, of je moet een of andere bejaarde eikel hebben die zich netjes aan de regeltjes houdt. Maar hebben ze die wel als monteur? Voor zover ik weet huren ze meestal een bedrijf in die zorgt voor het aansluiten. Want kan hun het schelen hoeveel kabel ze gebruiken, dat rekenen ze gewoon door naar de provider.
Beetje serieus overdreven prijs.Op maandag 07 januari 2002 23:13 schreef Raaaaaap het volgende:
fl 12.50 ex btw p/m
Je zal dat beetje meter extra wel krijgen hoor
Die mannen weten ook wel dat die prijs niet juist en dat die xtra meter hun haast geen moer kost.
Als je zo een grote spindle mee hebt komt het niet om 10m
Die prijs staat er waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat niet iedereen gaat vragen geef nog maar es 20m extra...
Hangt er vanaf welke monteur je voor je krijgt! De meeste installatiemonteurs (anders dan storingsmonteurs) zijn in dienst bij een ander bedrijf! Deze mensen zijn meesal niet zo nauw met de regels! De UPC-monteurs moeten al hun gebruikt materiaal verantwoorden! Deze zullen dus nooit extra kabel achterlaten.
Officieel kost 1 meter extra kabel: fl 15,-
Belachelijk hoog! Maar ja.....
Officieel kost 1 meter extra kabel: fl 15,-
Belachelijk hoog! Maar ja.....
You iz one special kid!
Verwijderd
Gewoon netjes vragen, de meeste zullen niet moeilijk doen en die verantwoording voor de xtra mtrs, ach daar is wel een mouw aan te passen
.
voor de mensen die het interessant vinden, ze hebben extra kabel geleverd, en niet zo'n klein beetje ook vet over de 20 meter. en voor nul komma nul extra kosten.
dat is wel netjes dacht ik...
dat is wel netjes dacht ik...
Verwijderd
dat is zeker netjes ja...
ik had hier maar een meten of 4 nodig om van het modem naar de server-pc te komen, maar kreeg van de monteur 15 meter extra om een andere pc ook aan te kunnen sluiten.
k moest alleen zelf even stekkertjes eraan knippen zei ie
ik had hier maar een meten of 4 nodig om van het modem naar de server-pc te komen, maar kreeg van de monteur 15 meter extra om een andere pc ook aan te kunnen sluiten.
k moest alleen zelf even stekkertjes eraan knippen zei ie
Pagina: 1