Toon posts:

Super mario kart (snes)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 13:14:
Streetracer is wel grappig, maar haalt het toch echt niet bij SuperMarioKart... Maar is iemand al zover waar het trucje werkte?
nee dat ben ik met je eens maar het was wel een leuk spelletje. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperMarioKart.... ik speel het nog best vaak, gewoon op de emulator :P

tis echt een r00lend spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

schnumi schreef op 09 november 2002 @ 11:35:
iemand hier wel eens streetracer voor de Snes gespeelt ook zoiets. :) Deed ik altijd tegen mijn pa. 8)
Streetracer was ook supervet, vooral de battle mode. Elkaar uit die ring rossen met knuppels ed :D Weet nog wel dat ik samen met een vriendje zo lang achter elkaar speelde dat het spel /de SNES rare kuren begon te vertonen en uiteindelijk vastliep :+ Good times ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 09 November 2002 @ 13:40:
[...]
Streetracer was ook supervet, vooral de battle mode. Elkaar uit die ring rossen met knuppels ed :D Weet nog wel dat ik samen met een vriendje zo lang achter elkaar speelde dat het spel /de SNES rare kuren begon te vertonen en uiteindelijk vastliep :+ Good times ;)
yep kwamen die tijden maar terug. O-) Idd ik vond het ook een prachtig spel ik won alleen altijd van mij pa. >:) :*)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 13:14:
Streetracer is wel grappig, maar haalt het toch echt niet bij SuperMarioKart... Maar is iemand al zover waar het trucje werkte?
het is dat de SNES al in z'n doos zit, anders zou ik het zo proberen...
SNES...
Dat waren nog eens goed tijden. Ik kan me echt niet meer herrineren wat mijn tijden waren... Op Mario Circuit 1 had het 1:01 kunnen zijn maar ook 1:11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
het trukje? mijn breor had het een x (Dacht ik op ghost 1 viel in een gat en werdt weer voor de start neergezet)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

het kan met die laatste ijsbaan overigens wel, dan kan je door het water langs de finish scheuren en zo achter de finish wel uit het water gehesen worden, over de finish en dan heb je weer een lap van 3 seconden gereden :).

SMK rules nog steeds :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook bij die ijsbaan geprobeerd, maar ook zonder succes. Het is toch gewoon de bedoeling dat je over de finish gaat die niet meer op de baan zit de andere kant op? :?
Klinkt niet zo moeilijk, maar ik heb het dus nog niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Kicke zeg, dit topic!

Wat heb ik SMK veel gespeeld ook. Vooral Rumblen met de buurjongen. Supervet!!! Altijd t eerste veld rumble, die was echt t beste, niet te ingewikkeld en alleen maar van die sprongbochten maken over t zand om dat rooie schild te ontwijken :)

Dat trucje bij Ghostvalley had ik toen ook van gehoord, maar was me echt nooit gelukt :(

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 04:07:
Even een oud topic weer leven geven... >:)
Op de volgende site kwam ik de "Ghost Valley lap skip Trick" tegen... http://www.classicgaming.com/tmk/smk_codes.shtml (onderaan met uitleg)
Ik krijg het maar niet voor elkaar... :'( Misschien een verschil in PAL en NTSC?? Zijn er mensen hier waar het wel gelukt is?

Ojah, ik heb natuurlijk een PAL-systeem.
Dit heb ik al vaak geprobeert, maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe Snes! Ik speel nog wel eens op school met de emulator :X Samen met schoolgenootje op 1 toetsenbord. Echt cool! :D
Pagina: 1 2 Laatste