server UT

Pagina: 1
Acties:

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01 20:20
heb ff een klein vraagje
Hoe maak ik een server voor UT??? voor op internet
(geen LAN server duhh)
heb je een speciale programma voor nodig??
plz tell me.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
start new multiplayer game :?
of anders 'RunServer.bat' draaien, staat in UT/system dir
was ook een site van maar die weet ik ff niet meer

Verwijderd

Zoals al gezegt:
->multiplayer
->start new multiplayer
->dan doe je alle dingen die je wilt dm, ctf, instagib etc etc
->de tab server :?
->en vinkt daar advertise server aan geef je server een naam en drukt op start of dedicated en voila hij draait.

ps. der zijn ook al een paar topics over geweest

als het niet lukt wat ik niet voor kan stellen:

Er is voor windows&linux een gratis dedicated server te downloaden.
Ga maar eens naar www.fileplanet.com en zoek op UT dedicated bijv. (iets in die richting) en download

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Zorg er wel voor dat je een hoge upstream hebt, met gewoon kabel of ADSL kun je echt niet meer dan 3 personen in een veld hebben.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 19:41

Barreljan

...Zoom-Zoom...

-turbotter- zit bij mij aant netwerk. en das dus ook kabel internet van tiscali/slownera/multiweb/quicknet. Is dat voldoende? d8 dat de upload snelheid ook verhoogd was naar ik meen 60kb/s. weet niet helemaal zeker maaar is dat te doen voor 3 man? 2 pc's bij mij dus via netwerk en de server pc op een andere locatie (verderop in het dorp)waar ook dus iemand speelt

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
neem van mij aan:
Je kunt geen Internet game hosten met een "normale" particulieren internet verbinding.

Voor een 1 vs 1 maybe, maar voor meer dan moet echt een beter internet verbinding nemen (bv van cybercomm, http://www.cybercomm.nl). Maar dat gaat je natuurlijk hoop geld kosten.

Oplossing is om een server te huren of een ergens neer te zetten waar men veel bandbreedte heeft (school, werk of zo).

Verwijderd

Je hebt voor een Ut server zo ongeveer 6 kb per persoon nodig om het lekker te laten draaien
(bij meer dan 4 gaat ie meestal problemen geven als je 60 hebt of zo)

/me was een link vergeten
deze link is wel het beste voor servers http://www.planetunreal.com/TheAdminPage/ServerSetupforNewbies.htm
Pagina: 1