isdn data compressie tot 240kbps!!

Pagina: 1
Acties:

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 22:12
ik zag laatst in een pc blad een advertensie van FRITZ CARD
en die beweren dat je met de zogenaamde data compressie snelheiden tot 240 kb/ps. dit is allemaal wel mooi maar hoe doe je dat?? :?
heeft iemand hier ervaring mee!!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 19:37

scorpionv

This space for rent

Kan wel waar zijn, maar dat ligt puur aan de data die je over je ISDN stuurt. HTML/TXT is vrij lekker te compressen, maar MP3/ZIP/RAR etc dus niet meer. Oftewel, je hebt er helemaal geen barst aan, simpelweg omdat de doorsnee-user toch 90% van z'n megabytes in de laatste categorie (niet te compressen bestanden) downloadt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Ik zie zojuist ook een advertentie van deze kaart in een pc blad.

Nu vraag ik me serieus af of dit niet softwarematig ook gedaan kan worden door middel van een of ander programmatje.

Helaas vond ik hier dus alleen dit topic met slechts 1 reactie. Is er misschien nog iemand anders die hier zijn mening over wil geven en wellicht ervaring met dit kaartje heeft?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Daar heb ik een half jaar geleden al een topic over geopend had ik toen het artikel over gezien...

Gebruik de search ff dan kan je zie wat eruit is gekomen.

• MinddiggerNL
Op maandag 18 maart 2002 16:49 schreef [Airwolf] het volgende:
Daar heb ik een half jaar geleden al een topic over geopend had ik toen het artikel over gezien...

Gebruik de search ff dan kan je zie wat eruit is gekomen.
Deze zin van mij zegt toch genoeg denk ik: "Helaas vond ik hier dus alleen dit topic met slechts 1 reactie."

Heb je dus wellicht een linkje voor me naar dat topic?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 19 maart 2002 11:01 schreef timotheebastin het volgende:

[..]

Deze zin van mij zegt toch genoeg denk ik: "Helaas vond ik hier dus alleen dit topic met slechts 1 reactie."

Heb je dus wellicht een linkje voor me naar dat topic?
[topic=323413/1/25]

• MinddiggerNL
Bedankt voor de link, maar dat topic gaat grotendeels over softwarematige compressie...echter weet ik voldoende en is mijn verwachting dat het flauwekul is bevestigd :)
Pagina: 1