3210 naardemaan!!??

Pagina: 1
Acties:

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Ey ,

ik had mn oue 3210 laten unlocken. Firmware 5.36 erop. Prima. Alleen uh.. tja ik dacht laat ik is experimenteren met de codes die op t net staan. Had dus zon Simclock (letop! Simclock en NIET Simlock ) code geprobeerd en nu issie een beetje raar aan t doen. Kweet niet of t door t unlocken komt of door de code. :(
Als ie opstart dan krijg je bij t normale schermpje telfort/ben/kpnlibertel te zien maar nu verschijnt ie een paar seconden en dan is ie weg! Kan ook helemaal nix doen en als ik na een paar keer op C druk dan reset ie. Althans lijkt op een reresh.

Help!?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Althans lijkt op een reresh
:?

Waarschijlijk is je software fucked up en je phone naar de haaien, das het risico van unlocken.

Welke firmware had je eerst?

Verwijderd

het ligt in ieder gevaal niet aan de code van die simClock want ik denk dat je *#746025625# hebt geprobeerd maar dat he ik zo vaak gedaan en er mankeert nix aan, ik wou eerst mn telefoon ook zelf unlocken maar toen was ie ook fucked up. ik heb der een nieuwe eeprom ingezet en ben naar een jaar dutchtone gaan bellen en nu heb ik kpn. en dat is nog legaal ook. ik denk toch dat er verkeerde software is gebruikt om je nokia te unlocken

Verwijderd

ik zou hem gewoon ff proberen opnieuw te flashen ;)
als die t dan niet meer doet is het echt je eigen schuld :P