waar kan je zoiets halen, ik heb wel is ergens gelezen dat je zoiets bij de g*mma kan halen, maar wat moet ik dan precies hebben? (heb de search al geprobeerd maar kan nix vinden
)
Verwijderd
Ik denk dat het 1e antwoord zal worden: Probeer de kwik f#t ofzo, of een bedrijf waar ze autoramen monteren, daar heb je de beste kans.
Conrad misschien
daar zouden ze het misschien hebben voor kabeldoorvoer door platen ofzo..
2030Wp + 2520Wp PVoutput
kom ik niet genoeg in de kroeg
Of zitten die dingen bij ons gewoon met silicone tegen de wand geplakt
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
volgens mij snap je het niet helemaalOp maandag 07 januari 2002 20:39 schreef Geronimoos het volgende:
kom ik niet genoeg in de kroegOf zitten die dingen bij ons gewoon met silicone tegen de wand geplakt
rubber=ander woord voor condoom
Hmmm ok.. neuj, maar dies ook wel errrrug flauw..
2030Wp + 2520Wp PVoutput
hij snapte hem idd nie himmelOp maandag 07 januari 2002 20:42 schreef robgee het volgende:
[..]
volgens mij snap je het niet helemaal
rubber=ander woord voor condoom
maar ff ontopic:
de dingen die jij bedoelt heten grommets.
Je kan ook een beetje sileconen kit op een hoopjedoen, en daar je fans mee vastplakken en dan er bouten doorheen doen.
bij een autoshop/onderdelenzaak
voor doorvoer kabelbomen door de carosserieplaat
zoek in de goudengids voor een adres in uw eigen omgeving
nee geen dank, graag gedaan.
[flauwe modus]
ik weet niet of ik carosserie goed heb gespeld, maar je weet wel wat ik bedoel.
[flauwe modus]
voor doorvoer kabelbomen door de carosserieplaat
zoek in de goudengids voor een adres in uw eigen omgeving
nee geen dank, graag gedaan.
[flauwe modus]
ik weet niet of ik carosserie goed heb gespeld, maar je weet wel wat ik bedoel.
[flauwe modus]
Ik denk dat je gewoon naar een auto ramen glas boer ala Carglass moet gaan voor een auto raam rubber 
Suc6 dude
Suc6 dude
Pak een zwarte ronde voedingskabel, knip er een stuk van 40 cm uit, snij dat in de lengte door, trek de binnenkabels eruit. tadaa!
@MrBee_RC
je heb ook ovaale kabel (nog net ff wat mooier)Op maandag 07 januari 2002 23:46 schreef Meelobee het volgende:
Pak een zwarte ronde voedingskabel, knip er een stuk van 40 cm uit, snij dat in de lengte door, trek de binnenkabels eruit. tadaa!
HTPC user
Pagina: 1