Nieuwe Maxtor AMSET

Pagina: 1
Acties:

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21
Luitjes, er is weer een nieuwe versie van AMSET (accoustic management set) te downloaden bij Maxtor.

De Nieuwe versie ondersteund de D740x en D540x serie.
Standaard worden de drives in performance mode geleverd, het helemaal uitschakelen van AM maakt het toch nog effies iets sneller (AMSET.EXE /OFF).

Suc6

Meer Info en download:

http://www.maxtor.com/products/diamondmax/techsupport/technicalprocedures/21007.html

Oh ja AMSET werkt alleen als de HDD is aangesloten op de moederbord IDE poorten, dus helaas geen Promise, Highpoint of andere controllers.

Specs!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-04 19:27
eeej zwagertje

THX m8 ik ga het ff proberen :D

INVENTARIS

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zou dit helpen tegen de brakke performance van mijn :r Maxtor?

Verwijderd

Perfect, en bedankt :7

Verwijderd

Ik heb een maand geleden een mailtje naar de boys van Maxtor gestuurd want de tools van Maxtor weigeren mijn gloedjenieuwe D740X 80Gb te herkennen.
AMset komt b.v. met de mededeling "non-Maxtor drive"
Lopen ze me nou te fokken ?
Iedereen weet wel dat de 80Gb door de door Maxtor overgenomen gigantjes van Quantum is ontwikkeld maar er zit toch een vette Maxtor stikker op de drive.

Greetz
Ron

ps'je:
Kijk ff hier http://www.siguardian.com/ en download HDDTemperature. Kan je realtime en zonder losse tempsensor de temperatuur van de Maxtor (en meerdere moderne schrijven) in de gaten houden.

• Johnny E
Dan zou ik toch nog eens Amset V4 downloaden en proberen, deze is nl pas 3 weken oud!!!

Specs!

Verwijderd

Ik dacht dat Maxtor ze juist standaard in silent mode leverde. En IBM in performance :?

• Johnny E
Heb alleen ervaring met de D740, Deze stond standaard in Performance mode, niet de snelste modus en ook niet de traagste modus. Zelf vind ik dat het met AM off allemaal iets smoother en rapper loopt

Specs!

Verwijderd

'k Heb een D540X en een D740X in m'n comp hangen.
Die D540X werd geleverd met acoustic management aan (op z'n stilst zal ik maar zeggen), en bij die D740X stond het uit (op z'n snelst dus).
Beetje lullig van dat Maxtor programma is, dat als je het runt, het al je drives gelijk zet, je kan dus niet de ene drive op snel en de andere op stil zetten zonder eerst een drive van de kabel af te gooien.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:59

Wimo.

Shake and Bake!

Op dinsdag 15 januari 2002 00:28 schreef ebouma het volgende:
'k Heb een D540X en een D740X in m'n comp hangen.
Die D540X werd geleverd met acoustic management aan (op z'n stilst zal ik maar zeggen), en bij die D740X stond het uit (op z'n snelst dus).
Beetje lullig van dat Maxtor programma is, dat als je het runt, het al je drives gelijk zet, je kan dus niet de ene drive op snel en de andere op stil zetten zonder eerst een drive van de kabel af te gooien.
Why dat? Het is toch de bedoeling of om je schijven snel te laten draaien of juist stil :?

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 09:13 schreef HlpDsK het volgende:
Ik dacht dat Maxtor ze juist standaard in silent mode leverde. En IBM in performance :?
Std is ie aan ja, die van mij is muis stil... en dat wil ik zo houden.
Pagina: 1