Toon posts:

pal video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers ik heb een probleem
ik woon in Curacao en heb hier een nederlandse videorecorder naartoe genomen en ik heb hier allemaal multisystem tv's maar die video werkt niet op die tv's
ik heb 1 tv van nederland en dara werkt hij wel gewoon op

ik kan toch gewoon een pal tv op een mutlisystem tv aansluiten lijkt mij?? ik hoef dat toch niet speciaal een multi system video te hebben?

thanx voor de reacties alvast

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

WTF is multi system video? NTSC en PAL ondersteuning?

ifso:
kan het niet zo zijn dat je VCR wel PAL (en NTSC) ondersteunt maar dat je dan ook een PAL signaal moet krijgen aangevoerd (van de cassette/kabel-antenne) ?

ik bedoel dus dat hij beide soorten signalen kan doorgeven, en niet omzet van NTSC van de kabel naar PAL.

k d8 dat je dit bedoelde, anders dan hoor ik het wel :x

/edit: sorry voor de vele edits, zat ff verkeerd te lezen, je zei ook iets over twee TV's aan elkaar sluiten...

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Nee tuurlijk hoef je geen multi system VCR er dan ook bij te hebben. Dan moet je gewoon kijken wat je over de kabel krijgt en dat kan pal zijn en ntsc, en daar moet je een VCR op kopen, maar die hoeft niet multi system te zijn dus.

Verwijderd

Topicstarter
nee sorry ik had het een beetje snel geschreven ik bedoelde niet 2 tv's op elkaar aansluiten kijk ik heb gewoon 3 multisystem tv's dat betekend dat die alle sygnalen moetn kunnen wergeven, maar als ik mijn alleen pal video erop aansluiten vind hij hem niet, maar op mijn normaale tv die ik ook uit nederland heb doet hij eht welk gewoon dus hij is niet stuk ofzo.
nogmaals bedankt.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Definieer "Multi System" :? Er zou bij moeten staan welke multi dan toch :? Ik ken zat "Multi Systems" die niet zo "multi" zijn als ze zeggen... Kans is groot dat je TV's alles aankunnen behalve PAL BG ... ofzoiets.. ook in pal weer teveel normen.

Wat ook zou kunnen werken is ze via een scart aansluiten (of van video scart -> aansluiting tv )

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Topicstarter
kijk mijn playstion werkt aan de andere kant weer wel dus daar ligt het niet aan, en scart kennen ze hier niet dat is echt iets europees dus dat valt ook uit de bocht

thanx
Pagina: 1