[Postbank M35i] defect, wanneer retour?

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit met de volgende situatie: Mijn M35i van de Postbank is vlak na activatie defect gebleken. In overleg met de Postbank is mijn toestel toen weer door Selektvracht opgehaald (augustus 2001) om gerepareerd te worden.

Het is inmiddels bijna 5 maanden later en na veel bellen met de Postbank blijkt dat zij er ook niets aan kunnen doen; defecte toestellen die al geactiveerd zijn worden door Telfort afgehandeld. De Postbank heeft het toestel dus doorgestuurd en bij Telfort sturen ze het waarschijnlijk weer door naar Siemens (denk ik).

Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die hun al geactiveerde toestel ter reparatie aan de Postbank hebben aangeboden, en zo ja, hoe lang het duurde voor het toestel terug was.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 14:10
Ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar ik heb bijna een half jaar moeten wachten op activatie en dat lag gedeeltelijk (of geheel?) aan Telfort, omdat het telefoonnummer dat bij de Postbank bekend was niet overeenkwam met die van Telfort.

Gezien de traagheid van de voortgang verbaast het me niet dat het bij jou ook zo traag gaat.

Ik hoop dat dit misschien een beetje troostend werkt? :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

t toestel wordt naar siemens opgestuurd.. en ook hun reparatiecentrum is nou niet echt positief te noemen. Ben ff de plaats kwijt waar die ook alweer zat d8 zoetermeer. Maar daar komen alle gsm's uit heel europa je snapt dat dit dan niet echt bevordelijk is voor de reparatie van je telefoon :+

• AtHomer
  • Niet online
Bedankt voor de replies :).
Op maandag 07 januari 2002 21:49 schreef budi het volgende:
Ik weet dat je er niet veel aan hebt, maar ik heb bijna een half jaar moeten wachten op activatie en dat lag gedeeltelijk (of geheel?) aan Telfort, omdat het telefoonnummer dat bij de Postbank bekend was niet overeenkwam met die van Telfort.

Gezien de traagheid van de voortgang verbaast het me niet dat het bij jou ook zo traag gaat.

Ik hoop dat dit misschien een beetje troostend werkt? :)
Dat activatie probleem ken ik ook jah... Mijn broertje moet nog steeds zijn toestel activeren. Nu heeft hij een brief van de Postbank gehad dat hij niet meer hoeft te bellen en moet wachten tot hij weer iets van ze hoort. Kan nog wel even duren denk ik :(.

Als ze hem naar Siemens opsturen zoals mafiasven bevestigd, dan kan ik hem in juli terug verwachten denk hoop ik: Op dit forum las ik eens dat iemand 10 maanden moest wachten op zijn toestel dat naar Siemens was opgestuurd, tel daar 1 maand "Postbank vertraging" en dergelijke bij op, dan wordt dat dus 11 maanden wachten in totaal :D.

Ik wacht rustig af... :z

• AtHomer
  • Niet online
Even een update:

Nog maar eens de Postbank lastiggevallen met vragen waar of dat ding blijft. Geen resultaat zoals gewoonlijk.

Telfort gebeld: "Wij hebben uw toestel nooit ontvangen van de Postbank meneer"... |:( Mijn M35i moet dus nog ergens in het Postbank circuit rondzwerven en niemand kan me vertellen waar :(. Toen heb ik maar een klachtenbrief geschreven naar de Postbank, op aanraden van de m-bankieren informatielijn. (Alweer meer dan een week terug, zonder antwoord tot nu toe.)

Toen maar naar de algemene service lijn gebeld van de Postbank. Een aardige mevrouw heeft nogmaals alles voor me uitgezocht en kwam tot dezelfde conclusie als ik; namelijk dat het toestel nog ergens bij de Postbank rondzwerft. Ze heeft wel een "algemene notitie" (of zoiets) gemaakt van mijn probleem en heeft die vervolgens doorgestuurd.

Ben benieuwd of ik er ooit nog iets van hoor. ;(