Rune - wapens weg :?

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik heb vandaag dus Rune gekocht (voor 30 piekies *D ), en nou ben ik dus lekker an het spelen. Magoed, ik kom dus na wat grotjes in een soort van semi-hel waar ik mijn 1e rune krijg. Maar ik heb helemaal geen wapens meer... ik heb ze niet weggegooid ofzo, ik had ze allemaal nog bij de mapchange. Kom ik in het volgende level, heb ik alleen mijn schild nog. Hoort dit zo, of hebt ik wat fout gedaan?

Steam

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-02 19:31
ik weet niet, krijg hem morgen, duz ik zal het wel snel weten...
Ik wou hem altijd al hebben, maar kon hem niet meer vinden, heb wel ooit een versie van 30 piek zien liggen met zon mooie doos, maar niet genoeg geld...
nu kreeg een vriend hem gratis bij de pc, en hem boeide het niet zowveel

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:25
Ik heb het spel al heel lang niet meer gespeeld maar volgens mij had ik daar ook niet veel wapens want bij sommige levels ben je zeker in eens je wapens kwijd .. maar weet niet zeker of het met dit level ook zo is ..

Is dit het level dat je in een grote ruimte zit
waar aan de zij kant gmngen ?

waar bij al die beesten op je af komen ... dus na dat kasteel ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:04
waar kun je hem nog kopen? ik wil hem wel hebben want het spel roeleert gewoon.. zeker op lans etc

Strava | AP | IP | AW

• pica
Op maandag 07 januari 2002 21:11 schreef webkabouter het volgende:
waar kun je hem nog kopen? ik wil hem wel hebben want het spel roeleert gewoon.. zeker op lans etc
FRS... 30 gulden
Op maandag 07 januari 2002 20:29 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb het spel al heel lang niet meer gespeeld maar volgens mij had ik daar ook niet veel wapens want bij sommige levels ben je zeker in eens je wapens kwijd .. maar weet niet zeker of het met dit level ook zo is ..

Is dit het level dat je in een grote ruimte zit
waar aan de zij kant gmngen ?

waar bij al die beesten op je af komen ... dus na dat kasteel ?
Nee, ik ben in geen kasteel geweest... ik ben nou in een soort lava pit, waar dan kooien in en uit het lava worden gehesen. Ik heb net mezelf via een lijk van die kakkerlak dingen omhoog geholpen, en het volgende level in gegaan.
Ik krijg trouwens ook nog een hele speech het gezicht van 1 of andere half blinde opa.

Steam

• ravw
Is dat waar die gevangennen wordt gebraden en waar je naar de over kant moet via die kooien ?

ZO ja dat is een van de levels waar je al je wapens kwijd raakt :)

er komen er wel een paar goede aan ..

Maar als je daar ben WELCOME to RUNE ..
NU gaat het pas beginnen ....

GEEF je een HINT als je na dat je over die lava heen ben en aan de andere kant ook weer terug gaat komen er beesten .

en iets daarna komen van die krengen die je haast niet dood krijg maar mik op hun HOOFDEN :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• pica
Op maandag 07 januari 2002 22:31 schreef Blackhole het volgende:
Is dat waar die gevangennen wordt gebraden en waar je naar de over kant moet via die kooien ?

ZO ja dat is een van de levels waar je al je wapens kwijd raakt :)

er komen er wel een paar goede aan ..

Maar als je daar ben WELCOME to RUNE ..
NU gaat het pas beginnen ....
Tnx :) waar haal ik dan een wapen? Ik loop daar een beetje doelloos rond met mijn stoere vuist, maar dat helpt niet veel :P .

Steam

• ravw
Op maandag 07 januari 2002 22:33 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Tnx :) waar haal ik dan een wapen? Ik loop daar een beetje doelloos rond met mijn stoere vuist, maar dat helpt niet veel :P .
Lees ff iets terug heb je al een hint ..

Maar je moet eerst zorgen dat je aan de over kant komt ...
daar lig een wapen ...

en let ook op richels daar liggen ook wel leuke dingen .......

Je kom op een gegeven monent voor een grote deur daar moet je zorgen dat die beesten die vent aan vaallen dan kan jij het wapen pakken die hij had .

• pica
Ff tryen, want tot nu toe was hij wel erg makkelijk (op hard :X )

Steam

• ravw
Op maandag 07 januari 2002 22:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ff tryen, want tot nu toe was hij wel erg makkelijk (op hard :X )
NU NOG WEL :)

Maar dat had ik ook TOEN ik daar was :) .....

Ik zeg welcome to HELL :) je gaat NU pas het kasteel in :) ...

Kan 1 ding zeggen gewoon HAKKEN en LOOK OUT

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27
jezus mina speel Rune al 1,5 jaar maar nog nooit de single player gespeeld =) toch maar es doen dan, probeer ook eens online it owns :D

btw voor al je Rune vragen kan je naar online forum gaan

www.runegame.com :7

hoi

Verwijderd

er was 1 heeel strak stukje in Rune wat ik me zal herinneren als ik aan Rune denk; op een gegeven moment spreekt een godin/heks je toe en stuurt superveel zombies op je af... HAKKEN MAAR >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
20 keer BLOODLUST hehe :9~

• pica
Damn :) nou heb ik heel leuk zon hamertje(zombie tegen klein beest laten vechten en hamer afgejat :P ) maar die heeft geen effect op de zombie... waar ik ze ook raak.

Steam

• ravw
Op maandag 07 januari 2002 23:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
Damn :) nou heb ik heel leuk zon hamertje(zombie tegen klein beest laten vechten en hamer afgejat :P ) maar die heeft geen effect op de zombie... waar ik ze ook raak.
3keer op HOOFD mikken :P werk zeker wel ... blijven hakken en op hoofd hoogte ..

Is in het begin moeilijk maar komt van zelf :P

• pica
Op maandag 07 januari 2002 23:21 schreef Blackhole het volgende:

[..]

3keer op HOOFD mikken :P werk zeker wel ... blijven hakken en op hoofd hoogte ..

Is in het begin moeilijk maar komt van zelf :P
Lukt dat ook met hamer? Moet ik daar geen zwaard ofzo voor gebruiken?
Ik heb het nog eens geprobeert maar het lukt me echt niet :|

Steam

• pica
Op maandag 07 januari 2002 22:53 schreef Kr44nVogel het volgende:
jezus mina speel Rune al 1,5 jaar maar nog nooit de single player gespeeld =) toch maar es doen dan, probeer ook eens online it owns :D

btw voor al je Rune vragen kan je naar online forum gaan

www.runegame.com :7
Ik kan niet online gamen :( geen enkel spel :(

Steam

• pica
Woei dit gaat als een vuurtje :) je kan die skeletten dus alleen met een zwaard afmaken :X

Ik ben nou op reis naar de warmte. Het zonnige Hel :P .

Many have gone to hell, young warrior. I won't let anyone escape! >:)

Steam

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is rune gaaf?

Gaver dan Severance blade of darkness?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Kr44nVogel
zekers vond de controls van darkness maar naatje. Dit spel rouleert alleen is onderschat......

30 piekies is geen geld =)

hoi

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

MMM, dan ga ik hem ook wel halen. Ik zag hem liggen in de originele doos voor 30 piek ja.

Ik vond blade of darkness al heel gaaf. Heeft iemand wat coole screens van Rune?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• pica
Op dinsdag 08 januari 2002 08:55 schreef Dinictus het volgende:
Is rune gaaf? jap :)

Gaver dan Severance blade of darkness? Ik vond severance ook heel leuk, en ik heb rune nog niet vaak genoeg gespeeld om JA! te zeggen. Het zijn ook games die op het 1e gezicht op elkaar lijken, maar die uiteindelijk compleet verschillend zijn :)
Op dinsdag 08 januari 2002 09:28 schreef Dinictus het volgende:
MMM, dan ga ik hem ook wel halen. Ik zag hem liggen in de originele doos voor 30 piek ja.

Ik vond blade of darkness al heel gaaf. Heeft iemand wat coole screens van Rune? images.google.com >:) maar ik maak vanmiddag wel een paar screens, ik ga nou naar school :P .

Steam

• pica
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/rune1.jpg
ARGH! Zit IGR weer te zeiken :r . Icoon doet het niet en het plaatje doet het niet :( . Naja. Zodra hij weer up is staat hij er. Hier zit ik trouwens ook vast.
Tis een kamer met een spiegelende ondergrond, en er zijn 2 knoppen die ik moet indrukken, en dan gaat er een deur open. Maar die gaat telkens voor mijn neus dicht... wat moeti k hier doen?

Steam

• urf
  • Niet online

urf

WREED SPEL!!!

Ik had dit spel nog nooit gezien maar het ziet er echt supergaaf uit! Die ga ik zo nog ff snel halen. :)

Zullen ze hem hebben bij de intertoys? :?

Is er trouwens ook een demo van?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

YEAH! ik ga hem ook halen!

Zit er ook bloed in, zoals bij Blade of darkness?

• DarkShadow
ja er is een demo van, ik heb hem voor het laatst gezien bij de free record shop, hij is nu 30 piek, je krijgt een heel mooie doos erbij, en het is idd een heel wreed spel...
Als je het hebt uitgespeeld moet je ook eens de nieuwe patches downen, wreed multiplayer, lekker op elkaar inhakken, ook een nieuwe coop modus, heel leuk dus...

• urf
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 16:19 schreef Dinictus het volgende:
YEAH! ik ga hem ook halen!

Zit er ook bloed in, zoals bij Blade of darkness?
Zal toch wel? In zo'n spel MOET bloed. Het hoort er een beetje bij.

• DarkShadow
hij is redelijk bloederig, je kan een afgehakte homp vlees oppakken en de vijand ermee gaan bewerken :9
de graphics vind ik ook prachtig, kheb alleen de demo nog maar gespeeld :'(
Maar kheb vandaag net de hele versie binnen :)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

!!!!

Ik had pas de doos in mijn hand en toen vond ik hem er al cool uitzien. Echter, er stonden geen in-game screens op de doos dus wist ik totaal niet wat ik kocht. Nu ik dit weet, ga ik hem zeker halen.

Weet iemand waar hij te koop is?
Ik dacht dat ik hem had zien liggen in zo`n graaibak bij de Bart smit.

• pica
FREE RECORD SHOP!

Zo. Kan niemand er meer overheen lezen. Kan iemand me helpen met dat stukje?

Steam

• urf
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 16:29 schreef JeanLucPicard het volgende:
FREE RECORD SHOP!

Zo. Kan niemand er meer overheen lezen. Kan iemand me helpen met dat stukje?
Als dat stukje ook in de demo zit zal ik zo ff kijken :)
Morgen ga ik um kopen dus even geduld nog.....

• pica
Zit niet in demo ...

Steam

• Kr44nVogel
of er bloed in zit.. meid je kent met koppen gooien en en met ledematen als je een hamer hebt en je raakt iemand vol op ze knar dan blijft er niets meer over. ik zal wel effies wat screens zoeken voor jullie heb er maar 250 =)

hoi

• Kr44nVogel
Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/rune.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/rune2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/rune3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/rune4.jpg

nou bloed genoeg d8 ik zo =)

hoi

• urf
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 17:54 schreef Kr44nVogel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

nou bloed genoeg d8 ik zo =)
Ze doen het niet. :(

edit:
Nu doet alleen die onderste het :?

[edit2] Nu weer geen van allen!! :? :( [/edit]

• Kr44nVogel
hmmm vaag bij mij wel gewoon.....

hoi

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 13:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[afbeelding]
ARGH! Zit IGR weer te zeiken :r . Icoon doet het niet en het plaatje doet het niet :( . Naja. Zodra hij weer up is staat hij er. Hier zit ik trouwens ook vast.
Tis een kamer met een spiegelende ondergrond, en er zijn 2 knoppen die ik moet indrukken, en dan gaat er een deur open. Maar die gaat telkens voor mijn neus dicht... wat moeti k hier doen?
mmm, ik ben er geloof ik bovenop gaan staan en dan iets naar achterlopen als er beesten heen komen; dan koppenafhakken zodat de lijken er op vallen en dus de knop ingedrukt houden...
Volgens mij moest het niet zo maar sinds er oneindig veel van die beesten komen vond ik het een goede oplossing *D

• pica
Op dinsdag 08 januari 2002 21:20 schreef DjeV het volgende:

[..]

mmm, ik ben er geloof ik bovenop gaan staan en dan iets naar achterlopen als er beesten heen komen; dan koppenafhakken zodat de lijken er op vallen en dus de knop ingedrukt houden...
Volgens mij moest het niet zo maar sinds er oneindig veel van die beesten komen vond ik het een goede oplossing *D
Probeerde ik ook :) werkte echter niet :) wat ik heb gedaan nou is eerst die knop bij de pilaar ingedouwt, en dan snel naar de linkerkant van de ingang gelopen, dan komt die skelet achter me aan en loopt over de knop heen waardoor ik mooi kan doorlopen :Y) . Ik ben nou net door sneeuwlandschap heergerezen, en een kasteel binnengegaan.

Steam

• pica
Op dinsdag 08 januari 2002 18:09 schreef Kr44nVogel het volgende:
hmmm vaag bij mij wel gewoon.....
Cache heet dat in computerland *D :P
Je kan geen images hosten bij geocities... ik heb gelukkig zelf webspace bij IGR...

Steam

• Kr44nVogel
he shit en nu??? effies editten dan maar =)

hoi

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 21:44 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Probeerde ik ook :) werkte echter niet :) wat ik heb gedaan nou is eerst die knop bij de pilaar ingedouwt, en dan snel naar de linkerkant van de ingang gelopen, dan komt die skelet achter me aan en loopt over de knop heen waardoor ik mooi kan doorlopen :Y) . Ik ben nou net door sneeuwlandschap heergerezen, en een kasteel binnengegaan.
Het kan zijn dat ik het ook zo heb gedaan (misschien heeft het niet gewerkt, kan ook :P ) ik heb het al lang niet meer gespeeld :z
het kasteel is moeilijk, op een gegeven moment kom je dus in het soort van dorpgedeelte en als je dan alle beesten hebt afgeslacht dan kwam ik niet meer verder... |:(
ik ehb het daarna ook nooit meer gespeeld :`(

• pica
Op dinsdag 08 januari 2002 22:25 schreef Kr44nVogel het volgende:
he shit en nu??? effies editten dan maar =)
Werken nu wel bij de weg :) .

Steam

• urf
  • Niet online

urf

Ik kan die plaatjes nu wel zien. :) Ziet er wel gelikt uit.

Wat is eigenlijk het DOEL van het spel? :? :)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 01:18 schreef qweenix het volgende:

je 3 dagen bezig houden, en daarna is het een goeie stofvanger op je buro

• pica
Op woensdag 09 januari 2002 01:21 schreef tva_goku het volgende:

[..]

je 3 dagen bezig houden, en daarna is het een goeie stofvanger op je buro
Zoals elk ander spel :P .
Gewoon hakken tot je erbij neervalt :P . Je kan ook gaan multipleeëren maar ik heb daar te slome internet verbinding voor :X .

Steam

• urf
  • Niet online

urf

Op woensdag 09 januari 2002 02:10 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Zoals elk ander spel :P .
Gewoon hakken tot je erbij neervalt :P . Je kan ook gaan multipleeëren maar ik heb daar te slome internet verbinding voor :X .
Dat is goed genoeg! :)

Maar ik dacht dat er misschien nog wat achter zat.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 01:18 schreef qweenix het volgende:

ik dacht je wreken op de moordenaar van je clan/dorp...
po het begin zie je toch je schip en alles zinken (is btw wel mooi om onder water te zwemmen en je medevikingen te zien zinken >:) )

• urf
  • Niet online

urf

Ik ga hem vrijdag kopen! Nu geen geld. :( Tot die tijd maar ff lekker de demo spelen. :)

• pica
Woei :) klaar :) . Wel een beetje tegenvallend einde.
Je kreeg op het laatste wel vol mooie wapens in je klauwen gedouwt, die bijl en die zwaard enzo :) .

Zei iemand bloed? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/rune.jpg

Steam

• Kr44nVogel
ja die bijl is echt fockin bruut!!! in multiplayer wel een beetje te sterk =( maar hij was wel vet of niet???

hoi

• pica
Ik ga morgen ff multiplayer proberen...

Steam

• Kr44nVogel
ok moet je maar effies barrysworld proberen die hebben wel goeie servers =) of 4players.de

hoi

• Speedy
  • Laatst online: 09:46
4players.de kom ik niet op, gezeur om dat hij iets niet kan downloaden (map) en andere servers weer incorrect version blabla.
Barry's world is de enige waar ik kan komen, maar daar is nooit is iemand :) Heb gewoon patch 107 en het mappack gedownload.

Flickr | Lego collectie

• Kr44nVogel
dat incorrect version kan kloppen die servers draaien dan HOV dit is de expansion. Maar 4players servers moet je gewoon op kunnen als je hebt geupdate naar 1.07 let wel op je moet de fullversion patch hebben van 1.07 dus niet de HOV 1.07 patch. anders ga je naar www.runegame.com daar weten ze alles over Rune en problemen. btw barrysworld leeg??? kijk gewoon op Populated servers en vanuit daar kiezen =)

succes

hoi

• pica
Over lan gespeeld en is idd erg leuk :) vooral die arena is leuk, lekker klein, en heb je niet van die ongebalanceerde wapens :) .

Steam

• Speedy
  • Laatst online: 09:46
Hoe kick je eigenlijk mensen van je server? kick xxx werkt niet :?

Flickr | Lego collectie

• Kr44nVogel
nee klopt je moet een password hebben kan je invullen bij je rune.ini file in je systeem folder ziet er zo uit

[RuneServerAdmin.RuneServerAdmin]
AdminUsername=xxxxx
AdminPassword=xxxxx

[Engine.GameInfo]
AdminPassword=xxxxxx

ga nu naar je server die je maakt. en openconsole en type
adminlogin xxxxx (password)
cheatplease (cheaten enabled)

kick xxxx thats it =)

hoi

• Speedy