Snow is only frozen water
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En dat is dus niet het enige waar ik het over heb.Je kunt hier bijv een programma downloaden om je te helpen bij het optimizen van je icon.
Ook icons kunnen de reden zijn van flames en dergelijke. Hou daarom een beetje rekening met de rest. Afbeeldingen van seksuele, criminele of andere bedenkelijke aard zijn niet toegestaan.
Snow is only frozen water

dus die zou dan ook niet meer mogen
Sorry hoor, maar ik vind dat je het af en toe ook weleens van de nuchtere kant kan bekijken. Dit komt meer over als 'het erom doen'.
Ik heb er eigenlijk weinig problemen. Die regel uit de FAQ slaat meer op realiteits-gelijkende handelingen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Schakel je gezonde verstand even in aub als je die hebt
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Overdrijven is ook een vakOp maandag 07 januari 2002 19:06 schreef aad123 het volgende:
Hij gaat op een manier te keer waar de honden geen brood van lusten.
Hier is niets te zien, behalve op en neer gaande mensjes. de gem. leeftijd van de GoT users is boven de 12 jaar dus wat is het probleem met zo'n simpele afbeelding.
Er valt niets "schokkends" te zien, ik ervaar dit niet als schokkend.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Alsof je als 12 jarige tegenwoordig niet weet hoe kindertjes gemaakt wordenOp maandag 07 januari 2002 20:53 schreef Devil_2000 het volgende:
De gem. leeftijd van de GoT users is boven de 12 jaar dus wat is het probleem met zo'n simpele afbeelding.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Precies, moet je mijn nichtje van 10 jaar eens horenOp maandag 07 januari 2002 20:54 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Alsof je als 12 jarige tegenwoordig niet weet hoe kindertjes gemaakt worden
Ik heb eens op jouw naam gezocht en het is opvallend hoe vaak jij een topic start om te klagen over het (wan)gedrag van mensen. Ik vind dat tamelijk sneu. Je bent een klikspaan (zo heette dat vroeger op de lagere school).
Heb je niks beters te doen?
Verwijderd
ik moet toegeven dat ik recentelijk nog betere pogingen tot Nederlands heb gezien in het lokaal hier verderop in de gang, waar asielzoekers voor het eerst Nederlands leren, maar ach, hij doet toch z'n best.
je ZOU kunnen zeggen, als je echt geilt op mieren, dat ie de search had moeten gebruiken, dat ie eens de handleiding bij XP had moeten doorlezen, dat de oplossing voor zijn bedriegelijk simpele probleempje voortkomt uit zijn onwetendheid *incombinatie met de onwil om de help van windows te lezen* maar als ik een honderd-euro biljet had voor elk topic dat op zich wel had kunnen worden voorkmoen door beter zoeken op internet en in de helpfiles, dan kocht ik Afghanistan en werd het een schitterend privé strand met voor mij persoonlijk aangelegde binnen-zee als zwembad.
edit: RSI = tikfouten
oh, en ik kocht gelijk een breedband verbinding want dat ISDN dat is me toch een partij uitwerpsel
Verwijderd
Ach, zonder klikspanen (van tijd tot tijd en op de juiste manier) werd GoT een zootje, wat is nou het probleem?Op maandag 07 januari 2002 21:02 schreef Ragger het volgende:
Hé aad123, wat wil jij later worden? Politieagent?
Ik heb eens op jouw naam gezocht en het is opvallend hoe vaak jij een topic start om te klagen over het (wan)gedrag van mensen. Ik vind dat tamelijk sneu. Je bent een klikspaan (zo heette dat vroeger op de lagere school).
Heb je niks beters te doen?
Hij denkt iets te zien wat niet kan (in zijn ogen) en hij geeft nog een motivatie waarom hij vindt dat het niet kan.
So what?
Het is aan de Adjes en die vinden het niet zo'n probleem, klaar...over en uit.
Toch?
PS. dit webicon is erger dan die eerste
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()