Dat zou ik graag willen weten, ik ben van plan een spel te kopen en ik weet niet of ik ze kan vertrouwen. Denk t wel, maar gewoon...voor de zekerheid
Bvd!
Bvd!
Verwijderd
Verwijderd
Vaak net iets goedkoper en je hoeft niet helemaal naar de winkel heOp maandag 07 januari 2002 19:13 schreef ScitzoFreak het volgende:
Geen idee, maar waarom spellen via inet kopen?
Je kan ze toch gewoon ff in de winkel gaan kopen...![]()
Verwijderd
en daar heb je de verzendkosten al bij gerekend?Op maandag 07 januari 2002 20:42 schreef KID-ICARUS het volgende:
[..]
Vaak net iets goedkoper en je hoeft niet helemaal naar de winkel he![]()
Dat scheelt veel als je een beetjebent
Volgens mij is het duurder! Want je betaalt meestal wel meer als 10 gulden verzendkosten, zeker als je onder rembours betaalt.Op dinsdag 08 januari 2002 12:42 schreef DaWasIkNie het volgende:
grrr99 piek zonder verzendkosten...das goedkoper als in de winkel ja...en ik ben lui
. Maar ff ontopic please...iemand ooit daar gekocht?
Verwijderd
Niet als je geen flatfree internet heb natuurlijk enneuh reacties van dit niveau vind ik een belediging van GoT als tech forum.Op woensdag 09 januari 2002 14:56 schreef DaWout het volgende:
KOPEN? WAAROM NIET GEWOON DOWNLOADEN? IS GOEDKOPER, EN WERKT OOK...*d
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ach jee, hebben we weer een mister 'ik ben l33t want ik kan spellen downloaden'?Op woensdag 09 januari 2002 15:04 schreef DaWout het volgende:
DUSSSSSSSSSSSSSS.
Verwijderd
Nee Ice sim-pelOp woensdag 09 januari 2002 15:12 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ach jee, hebben we weer een mister 'ik ben l33t want ik kan spellen downloaden'?
Tegen beter weten in zal ik het nog maar een keer zeggen: Een goed spel koop je gewoon in de winkel, simpel.
Verwijderd
www.pcmedia.nl heb ik een paar keer wat gekocht.Op zaterdag 12 januari 2002 11:41 schreef DaWasIkNie het volgende:
Ah ok...Iemand nog andere suggesties voor een voordelige/goeie site om online games te kopen? Ben niet echt thuis in de online-buy wereld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq