Toon posts:

Iemand ooit spellen via e-toy.nl gekocht?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik graag willen weten, ik ben van plan een spel te kopen en ik weet niet of ik ze kan vertrouwen. Denk t wel, maar gewoon...voor de zekerheid

Bvd!

Verwijderd

Geen idee, maar waarom spellen via inet kopen?
Je kan ze toch gewoon ff in de winkel gaan kopen... :? :?

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 19:13 schreef ScitzoFreak het volgende:
Geen idee, maar waarom spellen via inet kopen?
Je kan ze toch gewoon ff in de winkel gaan kopen... :? :?
Vaak net iets goedkoper en je hoeft niet helemaal naar de winkel he ;)

Dat scheelt veel als je een beetje :z bent :P

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Nou zoveel goedkoper zijn ze nou ook weer niet

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:42 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Vaak net iets goedkoper en je hoeft niet helemaal naar de winkel he ;)

Dat scheelt veel als je een beetje :z bent :P
en daar heb je de verzendkosten al bij gerekend?

Verwijderd

Topicstarter
grrr :) 99 piek zonder verzendkosten...das goedkoper als in de winkel ja...en ik ben lui :Z. Maar ff ontopic please...iemand ooit daar gekocht?

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op dinsdag 08 januari 2002 12:42 schreef DaWasIkNie het volgende:
grrr :) 99 piek zonder verzendkosten...das goedkoper als in de winkel ja...en ik ben lui :Z. Maar ff ontopic please...iemand ooit daar gekocht?
Volgens mij is het duurder! Want je betaalt meestal wel meer als 10 gulden verzendkosten, zeker als je onder rembours betaalt.

Verwijderd

Topicstarter
lekker on topic |:(

Verwijderd

niet kopen daar ze hebben nooid spullen
en zij beweerden dat ze gta 3 al een 9 maanden gelden hadden in pal versie

Verwijderd

KOPEN? WAAROM NIET GEWOON DOWNLOADEN? IS GOEDKOPER, EN WERKT OOK...*d

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 09 januari 2002 14:56 schreef DaWout het volgende:
KOPEN? WAAROM NIET GEWOON DOWNLOADEN? IS GOEDKOPER, EN WERKT OOK...*d
Niet als je geen flatfree internet heb natuurlijk enneuh reacties van dit niveau vind ik een belediging van GoT als tech forum.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

idd...lol *D

Verwijderd

sorry als het 'beledigend' was, maar als je het zelf niet kunt downloaden, kun je het toch aan iemand anders vragen die WEL een snellere verbinding heeft? DUSSSSSSSSSSSSSS.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Laat ik het dan wat duidelijker zeggen. Het aansporen tot piracy is in strijd met de geldige forum regels.

En daarbij moet ik zeggen dat je manier van posten een duidelijke vorm van onvolwassenheid overbrengt.

Edit: ok je hebt maar 2 posts. Laat ik even 2 hints geven.

1. Lees de FAQ - Frequently Asked Questions. Hierin staat precies wat WEL en NIET mag op GoT. Als je je niet aan de regels houdt kan je een waarschuwing krijgen van de Admins - en eventueel een ban.

2. De meeste mensen hier op GoT pogen toch enige discussies van niveau te voeren. Je bijdrage aan dit topic is duidelijk NIET wat gewenst is danwel in overeenstemming met de gevraagde informatie van de topic starter. Door het posten van dit soort onzin jaag je enkel mensen tegen je in het harnas en wordt je gewoon niet meer serieus genomen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

heel leuk... weet je wat? koop met je trage verbinding gewoon een spel via e-toy.nl, is een zeer goede site, en er zijn al vele gelukkige kopers... :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 09 januari 2002 15:04 schreef DaWout het volgende:
DUSSSSSSSSSSSSSS.
Ach jee, hebben we weer een mister 'ik ben l33t want ik kan spellen downloaden'?

Tegen beter weten in zal ik het nog maar een keer zeggen: Een goed spel koop je gewoon in de winkel, simpel.

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 15:12 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ach jee, hebben we weer een mister 'ik ben l33t want ik kan spellen downloaden'?

Tegen beter weten in zal ik het nog maar een keer zeggen: Een goed spel koop je gewoon in de winkel, simpel.
Nee Ice sim-pel >:)

Verwijderd

Trouwens, e-toy.nl is wel een site waar je een tijd op moet wachten voordat ie geopend is, en alles compleet voor je neus staat...
Een reden om naar een andere site te gaan? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok...Iemand nog andere suggesties voor een voordelige/goeie site om online games te kopen? Ben niet echt thuis in de online-buy wereld :)

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 11:41 schreef DaWasIkNie het volgende:
Ah ok...Iemand nog andere suggesties voor een voordelige/goeie site om online games te kopen? Ben niet echt thuis in de online-buy wereld :)
www.pcmedia.nl heb ik een paar keer wat gekocht.
rembours € 7.75 vooruitbetalen € 4.00
Vooral voor spellen die niet meer in de winkel liggen en soms een masseltje.
Maar waarom nieuw iets online bestellen ipv in een winkel ? Misschien als je in een boerendorp woont ofzo.
Pagina: 1