Op de website van Enermax bieden ze voedingen in 3 categorien: Silent, de Whisper en de ActivePro serie.
Mijn vraag is nu: welke is de stilste???
Mijn vraag is nu: welke is de stilste???
silent misschien nog stiller?Op maandag 07 januari 2002 19:29 schreef AMDude het volgende:
De Whisper (zoals de naam ook al zegt).
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja hier klopt dus ook niks van... Want het topmodel vd whisper heeft ook fan adjustable en fan monitor volgens mij.Op dinsdag 08 januari 2002 17:51 schreef AMDude het volgende:
Oneej 'Whisper' is een fout antwoord denk ik.
De gewone Silent heeft "fan monitor"
De Whisper heeft "fan monitor fan control"
De ActivePro heeft "fan monitor fan control fan adjustable"
Dus ik denk dat je de ActivePro het stilst kan zetten..
.... Ik weet het ook niet
Heb ik uiteraard al gedaan, nogal logisch. En naar 5 winkels en met andere mensen gepraat en gegoogled... Genoeg zo?Op donderdag 28 maart 2002 07:03 schreef zimbab het volgende:
men kan ook altijd nog even de moeite doen om heel eventjes een mailtje naar enermax te tikken.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op onder andere aanraden van warezhelp heb ik ook deze voeding gekocht en ik ben er echt heel tevreden over. Heerlijk stil en je kan de snelheid van de fan makkelijk aan passen.Op maandag 01 april 2002 20:18 schreef Warezhelp het volgende:
De silent voedingen van enermax en dan model EG-651P-VE(FMA)
is het stilst dit omdat deze versie (en paar andere) een adjustable fan hebben (dus handmatig toerental instellen) een aantal andere ook trouwens.
-I am Jack's wasted life.
Verwijderd
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd