[DivX] Geen beeld en geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb dus zojuist van een vriend Lord Of The Rings gehad, ik was naar de bios geweest en wilde hem nog een keer zien. Het gaat hier om een divx waarvoor de divx4 codec nodig is, die heb ik geinstallt, net als The Playa en Mediaplayer. Met Mediaplayer heb ik geen geluid en geen beeld, hij geeft geen error dat ie de codec niet heeft. The Playa geeft de volgende melding: The loaction you selected could not be opened. Ik heb ook al de SMRpatchsetup uitgevoerd en de 3.11 codec geinstallt, maar niets werkt. Het is alleen bij deze film en ik zou het jammer vinden als ie het niet doet. Many thnx als jullie een oplossing weten.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 07 januari 2002 18:48 schreef J0YR1D3R het volgende:
Het is alleen bij deze film en ik zou het jammer vinden als ie het niet doet. Many thnx als jullie een oplossing weten.
Die thanx zijn denk ik niet voor mij... ik vermoed dus het laatste.... niet goede AVI :?

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 18:49 schreef wfvn het volgende:

[..]

Die thanx zijn denk ik niet voor mij... ik vermoed dus het laatste.... niet goede AVI :?
Het zijn twee delen, het lijkt me sterk dat ze allebei kaput zijn. Ik heb vandaag ook nog twee andere delen van LOTR zelf gedownd, maar die hebben het dus ook. Ik heb geen problemen met andere divxjes of mpeg's.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Probeer de Nimo codec pack. Werkt vrijwel altijd lijkt het bij mij wel. :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 19:34 schreef MisterDon het volgende:
Probeer de Nimo codec pack. Werkt vrijwel altijd lijkt het bij mij wel. :)
Heb je misschien een andere player dan The Playa of Mediaplayer?

Verwijderd

Het kan natuurlijk ook dat ze corrupt op de cd gebrand zijn. Even proberen te maken met divfix: http://www.divxmovies.com/software/DivFix105.zip

succes

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 10:57

RammY

Dát!

Het MOET aan de file zelf liggen. anders kan niet. is ie goed geript? Doet ie op een andere pc wel? Zo niet dan ligt het echt aan de file.

Deze advertentieplaats is te huur!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb :
A. Vier verschillende delen 2x deel1 en 2x deel2 die verschillend zijn geript
B: geen andere PC tot mijn beschikking behalve een P-100 met 1 MB S3 trio kaart.

Het lijkt mij dus erg sterk dat het aan die files ligt, het is alleen bij die Lord Of The Rings films.

• J0YR1D3R
  • Niet online
^^^^^^
| SCHOP |

Verwijderd

Als jouw Versie van Lord of the Rings uit 3 delen bestaat is het waarschijnlijk SVCD .. install eens WinDVD ofzo .. probeer dan nog eens ....

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 14:34 schreef caphex het volgende:
Als jouw Versie van Lord of the Rings uit 3 delen bestaat is het waarschijnlijk SVCD .. install eens WinDVD ofzo .. probeer dan nog eens ....
Hij doet nog steeds niets. Het gaat om de volgende bestanden, misschien zijn er andere tweakers die ze ook hebben en bij wie die het wel doet, dan weet ik dat het aan mijn pc ligt:

[vV]lord.of.the.rings.unsubbed.ts.tmfvcd.cd1.divx.avi
[vV]lord.of.the.rings.unsubbed.ts.tmfvcd.cd2.divx.avi

en

DIVX-Lord of the Rings 2001-(1-2) {VICTOM}.avi
DIVX-Lord of the Rings 2001-(2-2) {VICTOM}.avi

• J0YR1D3R
  • Niet online
En btw, ze staan niet op cd.

Verwijderd

i don't know nix meer ..

mischien een bootleg waar iemand perongeluk met zin dikke reet op de camera zat :)

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem met
DIVX-Lord of the Rings 2001{VICTOM}.avi
weet echt niemand wat er aan te doen is ?

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Probeer ze eens te openen in virtualdub. Als er iets mis is met de files dan geeft virtualdub vaak wat info over wat er fout en als het een vaak voorkomend .avi probleem is dan probeert ie het te fixen...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

hehe knurften

Angelpotion codec!

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Probeer het eens met QuickVCD ofzo.. 'k had ook een DivX die zwart en stil bleef, maar met QuickVCD deed hij het wel

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

Heb je de VICTOM files wel eens geprobeerd te zippen met winzip? Bij mij kwam er toen een file uit van zo'n 500 kb.....troep dus...

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op woensdag 20 februari 2002 11:02 schreef yourhoney het volgende:
Heb je de VICTOM files wel eens geprobeerd te zippen met winzip? Bij mij kwam er toen een file uit van zo'n 500 kb.....troep dus...
Dat zegt al alles... Bagger...

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05-2025
Probeer idd Nimo Codec pack, want ik heb hetzelfde gehad. De file die ik had was bovendien Xvid. Nimo speelt vrijwel al deze compress af

Verwijderd

nuttig na 2 jaar

Verwijderd

Download videolan player. Deze speelt alles af zolang de film maar niet corrupt is.

Verwijderd

Me dunkt dat de topicstarter na >2 jaar het probleem wel heeft opgelost ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.