welk model nummer heb je? zit groot verschil in. heb ooit eens 3 verschillende pci64 kaarten gehad met 3 veschillende driver cd's. de een werkte niet op de ander.Op maandag 07 januari 2002 18:37 schreef hansaat het volgende:
wie kan mij aan een driver helpen voor de creative 128 PCI
kan tot nu toe alleen maar updates vinden
Er zijn inderdaad verschillende sb 128 pci uitvoeringen. Ik heb de ct4810, Je kunt het beste met alle serie en type nummers (ook van de chip)en een zoekmachiene (google)gaan spelen. Met een beetje geluk kom je dan toch weer bij creative terecht
Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP
ik moest eergisteren ook drivers hebben voor mijn PCI128...
Niet te vinden dus...echt heel erg triest, maar op de creative site staan alleen maar updates voor win9x, en daarvoor moet je dus al drivers geinstalleerd hebben...
Echt een grote blunder van creative...en als je op zdnet/download.com kijkt, linken ze ook naar creative, en heb je dus nog nix...
Niet te vinden dus...echt heel erg triest, maar op de creative site staan alleen maar updates voor win9x, en daarvoor moet je dus al drivers geinstalleerd hebben...
Echt een grote blunder van creative...en als je op zdnet/download.com kijkt, linken ze ook naar creative, en heb je dus nog nix...
Verwijderd
Heb je ze hierover al gemaild?Op dinsdag 08 januari 2002 00:39 schreef Glacier het volgende:
ik moest eergisteren ook drivers hebben voor mijn PCI128...
een driver is _echt_ niet hardware
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()