Hoi jongens!
Ik heb hier een 486Dx 33 staan. Daarin wil ik een oude video kaart gooien.
Hij heeft een RGB uitgang zonder RGB
(zwart wit dus). Als ik die op mn TV aansluit doet 'ie het perfect!! (buiten het feit dat 'ie iets buiten mn beeld valt, maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel). Maar dit kan ik niet als standaard gebruiken!
Op mijn CGA beeldscherm die ik hier nog heb staan loopt mijn beeld gigantisch....je ziet hem 5 keer ofzo en gaat van beneden naar boven.
Door de switches om te zetten (zwarte blok naast RGB stekker) kan ik het enigsins goed zetten dmv 2 op AAN te zetten) (er zitten ook nog jumper stokjes op...maar daar zat niets op)
Ik kan GEEN informatie meer over deze kaart vinden
Mijn vraag dus: Iemand die WEL weet wat ik er mee moet doen zodat ik goed beeld krijg??
of in iedergeval weet wat voor een kaart dit is zodat ik goed kan zoeken.
Als ik me goed herrinder komt deze kaart uit een 8086
(klik op het plaatje voor Veel gedetaileerder plaatje)
Ik heb hier een 486Dx 33 staan. Daarin wil ik een oude video kaart gooien.
Hij heeft een RGB uitgang zonder RGB
Op mijn CGA beeldscherm die ik hier nog heb staan loopt mijn beeld gigantisch....je ziet hem 5 keer ofzo en gaat van beneden naar boven.
Door de switches om te zetten (zwarte blok naast RGB stekker) kan ik het enigsins goed zetten dmv 2 op AAN te zetten) (er zitten ook nog jumper stokjes op...maar daar zat niets op)
Ik kan GEEN informatie meer over deze kaart vinden
Mijn vraag dus: Iemand die WEL weet wat ik er mee moet doen zodat ik goed beeld krijg??
of in iedergeval weet wat voor een kaart dit is zodat ik goed kan zoeken.
Als ik me goed herrinder komt deze kaart uit een 8086
(klik op het plaatje voor Veel gedetaileerder plaatje)