Quake III in Windows XP - Muis reageert slecht

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:48
Als ik Quake III in Win XP speel, reageert me muis echt ontzettend slecht. Hij doet het zeg maar 1 seconde goed en dan gaat ie super traag en dan begint ie echt te flippen.

Op deze manier is het dus ook niet mogelijk om het spel te spelen. Heeft iemand hier een oplossing voor.

Ik heb de search wel gebruikt maar kon alleen een fix vinden op www.tweakxp.com maar die werkte bij mij niet.

There is no magic.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:38

WoutF

Hoofdredacteur
Het is wel handig om even erbij te vermelden welke muis je gebruikt. Kijk zowieso even of er al nieuwe drivers uitzijn.

• The Will
O ja tuurlijk |:(

Logitech Mouseman Optical

Edit: Ik heb de bijgeleverde cd met drivers geinstalled. Zal wel ff kijke of dat de nieuwste zijn.

Edit 2: Deze muis wordt trouwens niet meer geproduceerd en er zijn ook geen drivers meer te downen van logitech.com :(

There is no magic.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07

Wildfire

Joy to the world!

Je hebt ook helemaal geen drivers nodig voor die muis... gewoon de standaard Windows-drivers gebruiken, alles perfect hoor...

Trouwens, die muis wordt gewoon ondersteund door Logitech Mouseware.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• The Will
Waarom werkt het bij mij dan verre van perfect :?

En als jij gaat kijken op Logitech site bij support, zul jij ook zien dat er daar geen downloadable drivers meer voor zijn. Alleen de cordless optical en dual optical.

There is no magic.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:10
en bij de windowsupdate site ook niks?
voor mijn logitech muis wel namelijk

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• The Will
Windows update site?? Kweenie nog nooit geweest, zal us ff kijken.

There is no magic.

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 22:14
Je zou eens moeten proberen om je muis in je ps/2 poort te stoppen, want hij zit nu zeker in je usb poort.
Kan wel eens uitmaken.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• The Will
Hmmm, oke, dan zal ik dat verloop stekkertje maar weer us gaan zoeken

There is no magic.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 18:46 schreef The_Will het volgende:
En als jij gaat kijken op Logitech site bij support, zul jij ook zien dat er daar geen downloadable drivers meer voor zijn. Alleen de cordless optical en dual optical.
Als ik op de Logitech site bij support ga kijken, kom ik toch echt bij MouseWare v9.41.2 uit. MouseWare is een unified driver\software suite en ondersteunt alle logitech muizen. Sterker nog, ik kan daar geen aparte drivers voor bepaalde soorten muizen vinden :? Toen ik in '95 m'n eerste Pilot kocht zat daar al MouseWare bij, en dat is volgens mij nooit anders geweest.

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_wxp.cfm

Verwijderd

Weet je zeker dat het aan je muis ligt en niet aan je videokaart? Check voor de zekerheid ook je videokaartdrivers eens

• The Will
How the fuck do I have to know dat dat voor alle muizen is? Ik d8 dat het voor elke muis aparte drivers waren omdat er ook voor elke muis aparte pages waren.

There is no magic.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07

Wildfire

Joy to the world!

Als je op de Logitech site naar de support-pagina gaat van je muis, kom je vanzelf terecht bij Mouseware hoor.

Maar ja, Mouseware heb je echt niet nodig. De standaard Windowsdriver werkt bij mij perfect, in ieder geval in de Quake3 engine-based game Elite Force... Quake3 heb ik ook eens geprobeerd onder XP en ik kan me niet herinneren dat ik muisproblemen had...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• The Will
En zoals ik al zei: Mijn muis staat daar niet bij.

Als jij een Optical Mouseman Wheel kan vinden vinnik je errug knap.

Edit: Ik heb de nieuwste detonators er op gezet, en het is nu weer speelbaar. Hij slaat alleen af en toe nog wel ff over, en dan ben ik ineens half rondje gedraaid ofzo :?

There is no magic.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 19:32 schreef The_Will het volgende:
En zoals ik al zei: Mijn muis staat daar niet bij.

Als jij een Optical Mouseman Wheel kan vinden vinnik je errug knap.
Het klopt inderdaad dat ie er niet bij staat. Toch kan ik je 100% verzekeren dat MouseWare met die muis werkt, omdat ik er zelf ook eentje heb.

• The Will
Ben ik nu ook achter, wist het eerst alleen niet dat het voor alle muizen was.

There is no magic.

Verwijderd

Ik heb een MS optical, bij mij werkte de muis niet lekke in 1.30 op win2k. Ik heb toen dat zo'n ms tooltje gedowned waarbij je zeg maar functies aan knoppen kunt geven. dat laat ik in de achtergrond draaien en dan werkt het perfect!

Misschien dat Logitech ook zo'n tooltje heeft (zou best kunnen dat dat tooltje al besproken is hier, maar ik dacht dat alleen drivers nog genoemd waren.

Ik heb dit probleem in ieder geval wel erg vaak gehoord.
Pagina: 1