Toon posts:

Banmailtje net...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik was een tijdje terug gebanned, krijg ik net dit:
Beste (SickBastard),

Vanwege wangedrag in de HK was je voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned. Deze ban is nu opgeheven.

Zorg ervoor dat het niet weer nodig zal zijn. De bans worden bijgehouden. Bij meer overtredingen kan je de toegang tot de HK definitief ontzegd worden.

Ben je het niet mee eens met het algemene HK ban beleid, dan kan je de bemiddelaar bemiddelaar@tweakers.net of gathering@tweakers.net mailen. Beroep tegen een 24 uurs ban is vanwege de korte duur NIET mogelijk.

De 24-uurs banner,
GotCrew
..
Aangezien ik gister nog postte in de HK vind ik dit vreemd... ik ben helemaal niet 24 uur gebanned, iig niet deze 24 uur :?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
:D lol man :)
Ik denk dat je vanavond een ban krijgt :D

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

In een LA draad vsn gisteren stond een post van kees dat hij een mail queue heeft leeggehaald van 11/2001. Deze mail zal er ook wel in gehangen hebben :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 16:38 schreef SickBastard het volgende:
Ja ik was een tijdje terug gebanned, krijg ik net dit:
[..]

..
Aangezien ik gister nog postte in de HK vind ik dit vreemd... ik ben helemaal niet 24 uur gebanned, iig niet deze 24 uur :?
Geen naam van iemand van de crew? [naam hoef je niet te noemen] alleen bevestigen.
Misschien is hier iemand leuk bezig ?

Zie post mister Traag, dat zou het kunnen zijn :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:44 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Geen naam van iemand van de crew? [naam hoef je niet te noemen] alleen bevestigen.
Misschien is hier iemand leuk bezig ?
Als je goed leest, zie je dat het hier over een 'ban opgeheven' mailtje gaat, daar kun je nou niet echt rotgeintjes mee uithalen :)
Volgens mij staat alleen op het mailtje bij ingang van de ban de naam van het crewlid, niet bij het opgeheven-mailtje.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 16:52 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]
Ja ik ben nog nooit gebanned/unbanned geweest dus ik heb geen idee of de naam er bij komt te staan.

Bij unban e-mails staan de namen er wel bij, alleen is de e-mail anders van inhoud dan die van de topicstarter :)

Zie HK topic

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik je verhaal zo lees en je notes er zo op nasla, gok ik dat dit inderdaad een oud mailtje is wat je eigenlijk had moeten ontvangen na je 24-uurs ban van 22 december.

Een aantal mailtjes (zoals deze) die automagisch door een script voor de modjes worden verstuurd of door bijv. de passwordmailer waren blijven hangen.

Die queue is geflushed door kees, waardoor een aantal mensen oude mailtjes ontvingen met password aanvragen en dit soort dingen :)

Nothing to worry about dus :)
Op maandag 07 januari 2002 00:01 schreef Kees het volgende:
het kan heel goed zijn dat het komt doordat ik net de mailqueu op achelois heb geflushed, daar stonden een paar mailtjes in die maar niet wegwilden.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 18:10 schreef Negotiator het volgende:
Als ik je verhaal zo lees en je notes er zo op nasla, gok ik dat dit inderdaad een oud mailtje is wat je eigenlijk had moeten ontvangen na je 24-uurs ban van 22 december.

Een aantal mailtjes (zoals deze) die automagisch door een script voor de modjes worden verstuurd of door bijv. de passwordmailer waren blijven hangen.

Die queue is geflushed door kees, waardoor een aantal mensen oude mailtjes ontvingen met password aanvragen en dit soort dingen :)

Nothing to worry about dus :)
[..]
Da was ikke :)
Pagina: 1