Toon posts:

van DVD terug naar CDRom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer een nieuwe CDRom speler kopen, maar wat is anno 2002 nu eigenlijk een stille, goed uitgebalanceerde speler die alle opties ondersteunt??

Ik had voorheen een AOpen 36x, maar die maakt herrie en moest af en toe opnieuw zoeken, waardoor mijn zeer kostbare tijd werd gesnoept.

(Is een Cyberdrive 52x iets?)

Verwijderd

Ik vind persoonlijk de lg 50x wel een goeie speler..
Vrij stil leest goed en vrij goedkoop

Verwijderd

moved HA >> OM

Verwijderd

Topicstarter
Whoops!, sorry dacht dat ik in opslag zat...mijn mistake!

Maar wie nou nog meer ervaringen?

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 16:00

joskuiper

PapaCooper

De a-open 52x is een goeie! leest perfect.
maar ik zou toch een dvdrom kopen van LG die lezen sneller cdroms dan de cdromspelers hoor

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Topicstarter
En hoezo dan een LG? is de Toshiba niet goed dan?

Verwijderd

Ik heb de Toshiba die is snel en zeer stil

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 14:06
Ik was eigenlijk van plan een Lite-on te halen...
Is dat helemaal niks?

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Verwijderd

Topicstarter
o oh!

Hebben we het nu over een CD-Rom of over DVD-ROM?

Ik heb het topic gestart omdat ik op zoek ben naar een CD-Rom..tis maar even voor de duidelijkheid ;)

Ik dacht zelf aan een Cyberdrive 52x (ik heb bij mijn zussie de 50x erin gestopt een half jaartje terug, die loopt als een kierewiet! (of was het nou n kiviet :? )

Maar in reviews kom ik dus erg weinig tegen over CD-Rom spelers, zouden die uit de mode zijn :9 ?

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 07:00
Wel eens zeer lovende verhalen gehoord over Kenwood TrueX 72

72x CD-Rom-speler die met meerdere (dacht 7?) lasers werkt, en daardoor een factor veel minder snel ronddraait, en dus ook een heel stuk stiller is. Verder waren de snelheden bijna zoals opgegeven, dacht iets van 69x CD-lezen en 48x DAE.

Is al tijdje terug dat ik het in (meen ComputerTotaal) gelezen heb, maar specs zullen niet veranderen!

PS: prijs is iets minder positief, lag op zo'n 380 gulden, en naar Euro's mag je het zelf omrekenen :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de post, maar een vriend van me heeft dat geval en die had/heeft er veel trubbles mee gehad op gebied van ondersteuning, duzzzzz ik dank voor deze.

Inmiddels kon ik het niet laten om vanmiddag langs Alternate te krossen en heb mijzelf getracteerd op een CyberDrive 52x voor 42€. Heb zojuist een testje gedaan met Nero Image burn. De Cyberdrive pompte de originele WinXP NL CD in een ruime anderehalve minuut naar mijn harde schijf, en maakte daarbij geen herrie :Z Ik ben dus tevreden :)

Vooral omdat ik nu mijn 36x AOpen drive mag gaan verven in een ALU kleurtje voor in mijn ALU torentje[CM]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
lg vind ik wel een goed cdrommetje, a-open moet je echt niet nemen :(

Verwijderd

naar mijn idee zij er weinig echt goede spelers op de optical drive markt, merken die wat dat aangaan aan mijn creteria voldoen zij pioneer of toshiba, de pioneer 116(lade) of 106 (slot-in)
is iets stiller als de toshiba 40x cd i.p.v. 48x maar de toshiba wordt weer voor clonecd geadviseerd. de a-open gaan wel, maarja dae sucks de kenwood is qua niet geperste cd's duidelijk erg slecht, de beter loopwerken zijn allemaal dvd eaders.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:03

Wimo.

Shake and Bake!

Op dinsdag 08 januari 2002 12:32 schreef sjroorda het volgende:
Wel eens zeer lovende verhalen gehoord over Kenwood TrueX 72

72x CD-Rom-speler die met meerdere (dacht 7?) lasers werkt, en daardoor een factor veel minder snel ronddraait, en dus ook een heel stuk stiller is. Verder waren de snelheden bijna zoals opgegeven, dacht iets van 69x CD-lezen en 48x DAE.

Is al tijdje terug dat ik het in (meen ComputerTotaal) gelezen heb, maar specs zullen niet veranderen!

PS: prijs is iets minder positief, lag op zo'n 380 gulden, en naar Euro's mag je het zelf omrekenen :P
Die zijn idd echt snel.. zelfs sneller dan de plex 40x

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-04 20:03
Topic kan dicht denk hij heeft er toch een gekocht?

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik heb aopen op zich wel goed alleen die herrie...........
Pagina: 1