Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W
Maak een flink stapeltje houtblokken leg je kabel naar je modem er overheen, en steek de boel in de brand (vandaar "Fire") gegarandeerd nooit meer last van Hackers.
als je niet verteld wat je al hebt gedaan en welke hard/software je gebruikt, dan kunnen we je echt niet helpen.. give us info
je kan ook ff wat meer info geven wat je al hebt geprobeerd en welke os
ik zou denk ik er winNT op zetten en daar een firewall op zetten van vb. tiny (ook de maker van winroute) of een andere en daar kan je poorten open en dicht gooien (net welke je gebruikt)
ik zou denk ik er winNT op zetten en daar een firewall op zetten van vb. tiny (ook de maker van winroute) of een andere en daar kan je poorten open en dicht gooien (net welke je gebruikt)
Asbest gebruiken in je firewall 
De beste oplossing is een zeer secure OS zoals bv OpenBSD op een PC aan je i-net connectie zetten en daar enkel door te laten wat echt nodig hebt en verder met NAT te werken. Al de andere pc's plaats je er dan achter
Maar dat is nu wat complex voor jouw probleem
een goeie firewall opstelling is gewoon zo iets.
inet---FIREWALL/ROUTER---REST v/h NETWERK
Maar je kan gewoon die firewall op je PC met i-net connectie zetten. Minder secure dat wel...
Als je niks van firewalls kent download dan gewoon iets in de aard van zone-alarm o.i.d
Van die kant en klare proggies
Anders zijn er nog wat meer gesofistikeerde ( typ ik dit goed
) firewalls voor windhoos te vinden maar dan moet je deze zelf ook volledig configureren
De beste oplossing is een zeer secure OS zoals bv OpenBSD op een PC aan je i-net connectie zetten en daar enkel door te laten wat echt nodig hebt en verder met NAT te werken. Al de andere pc's plaats je er dan achter
Maar dat is nu wat complex voor jouw probleem
een goeie firewall opstelling is gewoon zo iets.
inet---FIREWALL/ROUTER---REST v/h NETWERK
Maar je kan gewoon die firewall op je PC met i-net connectie zetten. Minder secure dat wel...
Als je niks van firewalls kent download dan gewoon iets in de aard van zone-alarm o.i.d
Van die kant en klare proggies
Anders zijn er nog wat meer gesofistikeerde ( typ ik dit goed
Zou topicstarter even at meer info willen geven ?!?
<li> Welk OS ?
<li> Wat is je kennis ?
<li> Wat voor verbinding heb je naar je ISP ?
<li> Draait er een webserver op o.i.d. ??
<li> Hoe heb je nu je internet verbinding evt gedeelt ?
<li> Welk OS ?
<li> Wat is je kennis ?
<li> Wat voor verbinding heb je naar je ISP ?
<li> Draait er een webserver op o.i.d. ??
<li> Hoe heb je nu je internet verbinding evt gedeelt ?
Pagina: 1