mxstream prijsverhoging

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Ik krijg net een brief van KPN dat het tarief voor mxstream verhoogd is naar e. 27,95 per maand. Als je dat omrekent naar guldens dan kom je uit op 61,59. Dat is dus een stijging van zo'n 11 gulden???? Dus 20%!?

Verwijderd

tja ze hebben dringend geld nodig he :o
ik betaal 99 gulden lees € 44,92 in de maand :+

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zow, hebben ze ook weer een marktje ??? KPN=Niet te vertrouwen. Opzeggen die handel, dat mag kosteloos.

Gil de consumentenbond bij elkaar !

Verwijderd

[topic=370693/1/25] kun je die brief deels Quoten? en wanneer gaat dit in?

Als dit idd waar is en lees de reacties in dat topic ff dan moeten we stappen ondernemen.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:03 schreef Devil_2000 het volgende:
[topic=370693/1/25]
die zocht ik dus maar kon m niet vinden :D :+

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Dit is de brief:

Geachte heer/mevrouw,

Met uw Mxstream aansluiting behoort u tot de sterk groeiende groep mensen die een hoge kwaliteit internetverbinding via de telefoonlijn heeft. KPN hecht grote waarde aan het intact houden van de hoge kwaliteit.

Om het huidige hoge kwaliteitsniveau van uw Mxstream verbinding ook in de toekomst te waarborgen is het noodzakelijk om de tarieven van uw Mxstream abonnement aan te passen. Met ingang van 1 februari 2002 geldt daarom voor uw Mxstream Basic aansluiting het abonnementsbedrag dat u aan KPN Telecom betaalt van e 27,95 per maand.

KPN Telecom blijft ook in de toekomst borg staan voor een optimale werking van uw supersnelle breedbrandverbinding.

Kijk voor meer informatie op www.mxstream.nl. Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u e-mailen naar info@mxstream.nl Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren op uw e-mail

Hoogachtend
KPN Telecom

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
^^^^

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.