Access 2000 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:03
weet iemand of je iets hebt om van access mdb bestanden, strokendiagrammen kan maken?
ik heb een klein relationeel databasje met 3 tabellen en wat query's, als iemand het in wil zien, ook goed, pm me maar of mail me. :)

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 14:51
Zit het diagram dat je hebben wilt niet in Excel? Vanuit Excel kun je rechtstreeks het Accessbestand benaderen. Ook kun je de gegevens met knippen en plakken in Excel krijgen.

• chim0
hey, da's een goeie, niet eens aan gedacht :) ik zal het even proberen, tnx

• chim0
mja, je krijgt dan gewoon gegevens en dan kan je een grafiek maken ofzo, maar ik bedoel iets anders: namelijk gewoon de relaties schematisch weergeven.. :) naja, kan het gewoon ook tekenen denk ik..

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 14:51
Op maandag 07 januari 2002 15:47 schreef chimo het volgende:
mja, je krijgt dan gewoon gegevens en dan kan je een grafiek maken ofzo, maar ik bedoel iets anders: namelijk gewoon de relaties schematisch weergeven.. :) naja, kan het gewoon ook tekenen denk ik..
Hmmm... Dat had ik niet begrepen :)

Gewoon bij je relaties in Access op Print Screen drukken? Visio heeft ook wel wat standaard templates.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

nee dat hoeft helemaal niet joh, het zit ook in access zelf! ik zal het even voor je nazoeken...

edit: bovenin de balk zit een knop 'relaties weergeven' of 'show relations' (? engels).

Hij wil ze soms niet helemaal passend printen...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• chim0
Op maandag 07 januari 2002 15:53 schreef Toeter84 het volgende:
nee dat hoeft helemaal niet joh, het zit ook in access zelf! ik zal het even voor je nazoeken...

edit: bovenin de balk zit een knop 'relaties weergeven' of 'show relations' (? engels).

Hij wil ze soms niet helemaal passend printen...
ja klopt, maar hoe krijg je dat schematisch op papier uitgeprint?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

bestand -> afdrukken ....

(of the good-'ol screenshot!)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• chim0
ok, tnx iedereen, dan maar screenie :)
Pagina: 1