Niet langer mogelijk te selecteren met shift toets

Pagina: 1
Acties:
  • 687 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Me buurman heeft een tijdje geleden ze laptop opnieuw geinstalleerd met een schone Windows ME installatie.

Maar nu kan ie opeens in geen enkel programma meer , (zelfs kladblok!) geen letters, woorden en zinnen meer selecteren via de shift toets + pijltjes toetsen. Pijltjes toetsen werken nog gewoon en hoofdletters maken ook, alleen simpel iets selecteren werkt niet meer...

Heb al in de Control Panel zitten klooien met de keyboard config en in Word enzo, maar kon niets vinden..

Weet iemand hoe je dit kan fixen? :?

PS: Met de muis lukt et wel, maar vindt het vaag dat dit opeens is....

Signature?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:46

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik weet ff niet zo snel waar je dat ookalweer kan vinden hoor. Maar ergens in windows kan je aanpassen dat je als je de shift toets indrukt caps lock bedient en dat soort onzin. Staat daar niks bij? Volgens mij is het ergens bij de toetsenbord instellingen of toegankelijkheid te vinden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Nope, kan niet vinden wat je bedoelt... Vroeger zaten bij win98 en volgens mij ook 2K van die opties voor gehadicapten/slechtziende/horende etc...

Ik kan deze optie al helemaal niet terugvinden in ME...

Weet niemand et? :?

Signature?

Verwijderd

die optie kun je terug vinden onder setting-->>Control panel-->>Accessibility Options

maar of dit het probleem oplost ik denk het niet, is toetsen bord wel goed ingsteld op juist land?

succes ermee

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 18:55 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
die optie kun je terug vinden onder setting-->>Control panel-->>Accessibility Options

maar of dit het probleem oplost ik denk het niet, is toetsen bord wel goed ingsteld op juist land?

succes ermee
Dat zou et natuurlijk ook kunnen zijn, zou zo ff kijken of dat het oplost.. tnx for the tip ;)

Signature?