[Nedstat] kan Nedstat 3.0 met frames overweg?

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Uit de topics gevonden met search kon ik niet het antwoord vinden wat ik zoek en aangezien het laatste topic van april 2001 is, bij deze toch maar een nieuw topic gepost.

Mijn homepage www.westercharter.nl heeft net een facelift ondergaan. Hiervoor werd er altijd eerst een intro-pagina geladen met wat algemene informatie en je kon er een taal kiezen.
Nu met de nieuwe versie was ik die intro-pagina zat en wordt meteen de gewone pagina geopend.

Deze pagina bestaat geheel uit frames en in één van deze frames heb ik de nieuwe Nedstat3.0-code ge-paste.

Probleem: onder "hoe" kun je normaal gesproken zien waarmee men je site heeft gevonden, bijv. Ilse of Altavista.
Bij mij werkt dit niet, ik zie alleen www.westercharter.nl als referrer.

Is het nu waar dat de Nedstat3.0 teller - basic niet met frames werkt? :'(

Zo ja, zijn er oplossingen te bedenken?

Het enige wat ik heb kunnen vinden is't volgende:

- document.referer met een PHP-variabele doorsturen (waar vandaan dan?) :?
- Maakt je site gebruik van een redirect service? (doorverwijzende urls als go.to, come.to, surf.nu) Verander dan de 0 in 'nedstatbasic ('xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx', 0) ' in een 1
- een andere teller? (ben ik wel mijn stats kwijt!!) :'(

Iemand suggesties of ideëen?

Kan er code in de frameset opgenomen worden bijv.?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

heb je bij je domein dan niet standaard iets als Urchin?
Je kan met javascript je teller preloaden en met de preload vervolgens niets doen. Dan wordt hij bijgewerkt maar je ziet em niet dus dan kan je hem gewoon op de intropage plakken.

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Ah, klinkt goed ... maar ik heb geen ervaring met de preload-functie, dus kun je een voorbeeld posten?
*schaam* :D

En aangezien een frameset geen <body> heeft, waar moet die dan? In de <head>?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 14:40 schreef robbinh het volgende:
heb je bij je domein dan niet standaard iets als Urchin?
Mijn site wordt ge-host door Terrabyte en als ik inlog, dan zie ik daar een map <wusage> met daarin een index.html en nog 't één en ander.

Dit is in feite wat jij bedoelt, maar wat ik te zien krijg is erg triest ... kijk zelf maar's: www.westercharter.nl/wusage/index.html
(of kun je daar misschien niet komen?)

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Hullup!! :'(

Er lopen toch plenty mensen rond met een Nedstat-teller en een site opgebouwd uit frames??

* Alfa Novanta vind dat Frames roeleren :9~

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 14:58 schreef ing._Buttje het volgende:

[..]

Mijn site wordt ge-host door Terrabyte en als ik inlog, dan zie ik daar een map <wusage> met daarin een index.html en nog 't één en ander.

Dit is in feite wat jij bedoelt, maar wat ik te zien krijg is erg triest ... kijk zelf maar's: www.westercharter.nl/wusage/index.html
(of kun je daar misschien niet komen?)
Zoek zelf eens naar een pre-load functie aub :o
Dat noem je een voorbeel posten??? Aan een voorbeeld heb je niets dus ik denk dat je het hele scripts wil? ofwel, scriptrequest? En post aub niet 3 × onder elkaar maar edit je post |:(

[url="http://www.westercharter.nl/wusage/index.html"]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dan moet je vragen of ze dat ding eens gaan bijwerken.

• Alfa Novanta
  • Nu online

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 17:23 schreef robbinh het volgende:

[..]

Zoek zelf eens naar een pre-load functie aub :o
Dat noem je een voorbeel posten??? Aan een voorbeeld heb je niets dus ik denk dat je het hele scripts wil? ofwel, scriptrequest? En post aub niet 3 × onder elkaar maar edit je post |:(
Heb ik inmiddels gedaan, maar het valt best tegen .. ik heb inmiddels al een hele lap Javascript kunnen bemachtigen, maar daarin pre-load men dus foto's, maar dat zou wellicht kunnen gaan werken ... thnx 4 tha tip! :P
[url="http://www.westercharter.nl/wusage/index.html"]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dan moet je vragen of ze dat ding eens gaan bijwerken.
Jah dat is een goed idee, 't is alleen dat Nedstat me zo goed bevalt en hij is lekker vlot en praktisch. Bovendien heb ik daar ook al een behoorlijke historie opgebouwd.

Maar zeg nu zelf!? .. 't is toch te zot voor woorden dat een hit-counter als Nedstat niet met frames om kan gaan ?! :?
(of vergis ik me daarin?)

Ik las ergens dat topstat wel met frames om kan gaan!? .. kan iemand dat bevestigen? Ik heb het iig nog niet op hun site zien staan ...

Verwijderd

Denket nie, het is nou eenmaal zo simpel dat een frame pagina als referrer de parent meekrijgt (je pagina met de <frameset>) tags erin.

Ik hep op Heetik.nl nu zo'n soort searchengine page gemaakt, das een page met witte letters en een witte achtergrond met woorden erin voor zoekmachines, en daar hep ik een redirect in gezet en me nedstat code, werkt perfecto.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

mail de mensen van nedstat, lees hun faq, etc...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.