Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
ik zie alleen dit :
From the Hong Kong PlayStation 2 Expo, Sony revealed that the next sequel to Gran Turismo will definitely have online play modes, variable weather and daytime effect during the races, and new courses in Hong Kong and China. Sony is expecting to release Gran Turismo 4 sometimes in mid-2003.
Deze plek is te koop.
Je moet ff klikken op gaming news, in dat menutje links in beeld.Op maandag 07 januari 2002 14:41 schreef KeeZ.TI het volgende:
hmm en waar heb je dat zien staan dan ??
ik zie alleen dit :
[..]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
maakt mij toch niks uit heb toch de ps2.
je zal echt wel een super pc nodig moeten hebben omdat net zo mooi te kunnen laten draaien als op de ps2 denk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
YESSSSSSSSSS!!!!!!!!!Sony Polyphony - currently developing Gran Turismo 4, which will have network battle mode for sure. They are also planning to release a PC version called Gran Turismo Professional.
Dit is nog vetter nieuws dan NFS6!!!
Nou ik denk wel dat je het leuk kan draaien met een TB1200 & een 64mb DDR kaart ( die ik ga aanschaffen binnenkort ) !Op maandag 07 januari 2002 15:37 schreef kRyPtO het volgende:
eerst zien dan geloven
je zal echt wel een super pc nodig moeten hebben omdat net zo mooi te kunnen laten draaien als op de ps2 denk
dikzak
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

helemaal mee eens, zou wel ok zijn natuurlijk als het daadwerkelijk zo is \o/Op maandag 07 januari 2002 15:37 schreef kRyPtO het volgende:
eerst zien dan geloven
...
ik zag twee beren fout parkeren....
Ja, maar anderzijds: GT = PS(X)(2)Op dinsdag 08 januari 2002 02:17 schreef kaspur het volgende:
[..]
helemaal mee eens, zou wel ok zijn natuurlijk als het daadwerkelijk zo is \o/
stukje nostalgie
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Die superpc valt wel mee, zo geweldig is een ps2 niet. Op de tv 'lijken' je pc games er ook stukken beter uit te zien. Ik weet niet of het mogelijk is (zal wel niet) maar als je een ps2 op een >19" aansluit denk ik dat je flinke blokken kunt gaan tellen imho.Op maandag 07 januari 2002 15:37 schreef kRyPtO het volgende:
eerst zien dan geloven
de feel weg??Op maandag 07 januari 2002 16:31 schreef Ronnie_T het volgende:
yes, kan ik eindelijk van die playstation-emulator af, alleen om Grand Turismo 2 te kunnen spelen, want grafisch valt dat wel tegen en je mist de "feel"
bij mij zit de feel er aardig in hoor met me PSX -> USB Joypad converter
lekker racen alleen GT2 doet een beetje lastig met epsx
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Deze plek is te koop.
En dat zegt uiteraard genoegOp dinsdag 08 januari 2002 09:18 schreef KeeZ.TI het volgende:
en ook op het PU forum weten ze nog van nix
ja en dan gaan we hem met ze alle branden en dan verdienen ze er niks aanOp dinsdag 08 januari 2002 10:10 schreef Headbanger het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat wordt vast een superklapper op de pc!
hier bedoel ik niet mee dat jij ze brand ofzo
maar toch denk ik dat hij niet komt.
want gt hoor gewoon bij playstation en niet pc
Verwijderd
pc + ps2
ik heb nu gt3 a-spec en kan niet wachten tot concept.. en al helemaal niet op gt4 met dat online raceing
Verwijderd
Edit: Wat doet dat IGN logo daar linksboven? Vage site hoor...
Verwijderd
Verwijderd
Kan em al krijgenOp dinsdag 08 januari 2002 17:14 schreef PC-ICE het volgende:
doe niet zo moeilijk en koop het allebij
pc + ps2
ik heb nu gt3 a-spec en kan niet wachten tot concept.. en al helemaal niet op gt4 met dat online raceing
Ikke: "Nee dat lukt je nooit, emuleren kost veel te veel rekenkracht, en zeker met een spel als GT3"
Hij: "Jewel, als ik de emulator dusdanig optimaliseer, dan lukt het me wel"
We zijn inmiddels toch wel anderhalve maand (minimaal) verder en hij heeft het naar eigen zeggen voor elkaar. Met een P3 1ghz en een gf2 op 800x600 met fsaa. Dat laatste betwijfel ik, maar het lijkt hem toch gelukt te zijn.
Hij heeft al screenies gemaakt met een brakke digicam, alleen zien die er door de 60hz van z'n beeldscherm er ERG slecht uit zegt ie.
Binnenkort zal ie me GT3 + Emu. voor me branden (was zo'n 900MB)
Dan horen jullie het iig van mij.
[Aanvulling]
Ik zal Jaromir zelf strax nog ff roepen, dan kan ie hier wat meer details geven, en misschien de screenies posten.
[/aanvulling]
* handige_harrie is benieuwd
heb je een p2p proggieOp dinsdag 08 januari 2002 17:31 schreef handige_harrie het volgende:
Ik heb een tijd geleden een gewed met Jaromir (zit hier ook op GoT) over het emuleren van GT3 op de pc.
Ikke: "Nee dat lukt je nooit, emuleren kost veel te veel rekenkracht, en zeker met een spel als GT3"
We zijn inmiddels toch wel anderhalve maand (minimaal) verder en hij heeft het naar eigen zeggen voor elkaar. Met een P3 1ghz en een gf2 op 800x600 met fsaa. Dat laatste betwijfel ik, maar het lijkt hem toch gelukt te zijn.
Hij heeft al screenies gemaakt met een brakke digicam, alleen zien die er door de 60hz van z'n beeldscherm er ERG slecht uit zegt ie.
[Aanvulling]
Ik zal Jaromir zelf strax nog ff roepen, dan kan ie hier wat meer details geven, en misschien de screenies posten.
[/aanvulling]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
GT was echt een game die ik dag en nacht kon spelen op mijn Playstation,
dit was echt een mega-game
GT2 vond ik een heel stuk minder, maar GT3 mocht er weer wezen
ben benieuw of het ook een beetje te spelen is op de PC,
het is toch weer heel wat anders dan zo'n PS2 controller
1 woord : super!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
de PSX had ik al,AudiRS4 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:01:
Ik heb toendertijd een PSX gekocht puur voor GT. Als ze het voor de PC uitbrengen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Ik heb het echter nog nergens anders bevestigd gezien ?
maar ik heb toendertijd een dual shock controller en een memory card gekocht speciaal voor GT
heb er nooit spijt van gehad
Hey dit verhaal ken ikAudiRS4 schreef op 19 augustus 2002 @ 18:01:
Ik heb toendertijd een PSX gekocht puur voor GT. Als ze het voor de PC uitbrengen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Ik heb het echter nog nergens anders bevestigd gezien ?

Alleen jammer dat je voor GT3 een psx 2 moet hebben en dat vind ik toch iets teveel geld voor 1 game

Maar ik zag al een tijdje terug dat dit niet waar was
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
respect tha DON Don's SPECS
denk je nu echt dat dat zo makkelijk gaatBruceLee schreef op 19 augustus 2002 @ 22:48:
waarom kunnen een stelletje gasten niet gewoon zelf een port maken van gt3 ?

Deze plek is te koop.
BruceLee schreef op 19 augustus 2002 @ 22:48:
Heb je ooit gelezen wat porten inhoudt? Ooit van sourcecode gehoord? Compilen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
t moet toch te doen zijn
maar lama we gaan hier neit over verder toch niet nuttig blijkbaar
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Idd, en dat was officieel. Helaas geen GT voor de PC.The_FrankO schreef op 19 augustus 2002 @ 18:30:
[...]
Maar ik zag al een tijdje terug dat dit niet waar wasIk hoop het zelf niet eigelijk
Er bestaat geen emulator voor de ps2 die commerciele games kan spelen. Er bestaat alleen een emulator genaamd PCSX die een paar demo's kan draaien.handige_harrie schreef op 08 januari 2002 @ 17:31:
Ik heb een tijd geleden een gewed met Jaromir (zit hier ook op GoT) over het emuleren van GT3 op de pc.
[Aanvulling]
[/aanvulling]
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Ik ken nog zo'n racespel dat diect geport is.... Sega GT. Nou nou , dat is me toch een geweldig spel op de PC. Niet dus.BruceLee schreef op 19 augustus 2002 @ 22:48:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
De meeste andere games (voor de PS) kunnen me gestolen worden, maar dat is toch wel een erg vet spel!
Ik denk ook dat dit de rede is waarom hij niet op de pc uitkomt.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:48:
Maar hoe zit het nou met die gozer die zij dat zijn vriend het gelukt was met GT3?
De meeste andere games (voor de PS) kunnen me gestolen worden, maar dat is toch wel een erg vet spel!
Sony zal ze wel veel geld geven als ze hem niet uitbrengen op de pc. Op die manier zullen de echte gt fans een psx kopen
het idee waar ze het over hebben is hetzelfde als achter ultraHLE (high level emu)...
maar dat bakt een of andere n00b niet in anderhalve maand...
zeker niet die perfect een game runt... en alssie er 1 runt is t niet zo moeilijk om er een paar extra toe te voegen... probleem is er zijn echt wel veel mensen die dit al geprobeerd hebben en die kwamen niet erg ver... ik geloof niet dat iemand in zn eentje hier in anderhalve maand zon hele emu in elkaar geflanst krijgt die perfect werkt voor een game...
PhD i.o.