Toon posts:

NOKIA 8310 waar is mijn spelletje snowboarden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de nokia 8310 :9~

Maar ik hoor van verschillende mensen dat er ook het spelletje "snowboarden" op hoort de zitten, dit heb ik nagecheckt op de site van nokia en daar staat ook dat er 4 spelletjes op horen te zitten maar ik heb er 3! :(

Hoe kom ik wel aan het spelletje "snowboarden"??

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

andere firmware, welke versie heb je. Of gaat het zo niet met Nokia's,'k ben zelf namelijk Siemensphonetjes gewend

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Ik heb de 8310 zelf niet, maar was het niet zo dat je dat bij Club Nokia kon d/l?

www.club.nokia.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb versie 03.07

Maar ik zie nix op de site van nokia, wel dat hij erop hoort! :?

Verwijderd

ff bellen naar nokia, je hebt kans dat je hem op kunt sturen en dat ze je firmware updaten :)

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij de downloads op de site van club nokia kijkt staat snowboarden er niet bij!

Maar het hoort standaard in je tel. staan!
Staat op de site van NOKIA!

Duz waarom heb ik hem dan niet? :(

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 15:52 schreef twiekah het volgende:
Als je bij de downloads op de site van club nokia kijkt staat snowboarden er niet bij!

Maar het hoort standaard in je tel. staan!
Staat op de site van NOKIA!

Duz waarom heb ik hem dan niet? :(
oude versie :+ :P
misschien dat je telefoon een oude firmware erop heeft die het spel nog niet erop had.. gewoon ff bij nokia informeren :)

Verwijderd

Heb hier welles geleze dat vanaf 4.04 dat spel erin zit. Er stond ook bij dat er geen r*#t aan was

Verwijderd

Topicstarter
Is het updaten van je firmware gratis?

(Gewoon bij een nokia service langsgaan toch??) :?

Verwijderd

Tuurlijk, het is gewoon garantie. Je moet dan denk ik ff naar een service point gaan. Ik ben niet zo kapot van de nokia stores btw.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 07 januari 2002 19:33 schreef noki_JA het volgende:
Heb hier welles geleze dat vanaf 4.04 dat spel erin zit. Er stond ook bij dat er geen r*#t aan was
8310-Snowboarden is duf.

[topic=363027/1/25]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1