Toon posts:

athlonXP gaar? of de borden ervoor?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is de amd athlon XP nou gewoon gaar, of ligt het aan de moederborden ervoor?

eerst een ASUS a7m266, dat wil niet echt, en das ook een bekend probleem dus OK, dan maar een MSI k7tpro266 uitproberen, wil ook niet echt...Dan hebben we nog een jetway 866as, schijnt goed bord te zijn, maar jetway sucked gewoon.

daarbij...ik vind die athlon zowiezo niet echt top, geef mij maar intel.....AMD jat alles van INTEL wat los en vast zit... :(

ik wacht nog steeds op die dag dat AMD ZELF iets nuttigs uitvind! ja 3d now! die naam klink ook al zo: van drie DEE NUUUUUUUU!!!! maar je kan schreeuwen wat je wilt het gebeurd niet ;)

en dan die XP, die hele proco lijkt op de P3...en als je dacht alles gehad te hebben...we zullen zien...

wat wil ik hiermee zeggen? dat ik niet erg blij ben met AMD...als het werkt zijn het hele fijne dingen, maar mijn ervaring is dat je ze eerst aan de praat moet krijgen, en dat kan nog een hele klus zijn...en intel werkt ALTIJD, en de proco van INTEL is nooit kapot, tenzij je een pootje afbreekt, maar ik heb nooit een verotte intel gezien...

en als je reageert niet triest lopen flamen aub!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
En als je post ook niet triest lopen flamen.

UNOX: The worst operating system

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:11
:R

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Zou je niet eerst ff proberen je Processor te vervangen?

Als je zegt dat er brakke AMD processoren zijn?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Erg goede argumenten zie ik niet. Dit draait weer uit een een flameware. Slotje.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.