Ik heb sinds kort ADSL op mijn PC draaien met internetdeling. Daarvoor had ik een extra netwerkkaart nodig. Met andere woorden ik heb nu alles goed draaien, behalve AutoCAD netwerk versie (2000i) wilt nu niet meer starten. Het programma valideerd zichzelf op het netwerk, maar pakt waarschijnlijk de verkeerde netwerkkaart om dat te doen. Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een suggestie hoe ik het kan oplossen?
Zoek eens bij Autodesk op de site, hebben best goede support.
Installeer anders c_dilla eens opnieuw, wil ook wel eens helpen.
de betaler vervuilt
Als AutoCAD gebruik maakt van de FlexLM license-manager, moet je kijken of het Novell IPX/SPX-protocol is geinstalleerd. Zo ja, bind dit protocol dan alleen aan de netwerk-kaart waarvoor het MAC-adres is gekoppeld aan de licentie. Default worden namelijk alle geinstalleerde protocollen gebonden aan elke nieuwe netwerk-kaart.
Een andere oplossing is gaan stoeien met de volgorde van de netwerk-kaarten in de PCI-slots, of in het OS.
Ik had dit probleem met een ICEM DDN-installatie, die ook supergevoelig was voor de netwerk-kaarten totdat ik selectief met het IPX/SPX-protocol omging.
Een andere oplossing is gaan stoeien met de volgorde van de netwerk-kaarten in de PCI-slots, of in het OS.
Ik had dit probleem met een ICEM DDN-installatie, die ook supergevoelig was voor de netwerk-kaarten totdat ik selectief met het IPX/SPX-protocol omging.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ik heb gezocht op de Autodesk site, maar het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het niet mogelijk zou zijn om AutoCAD te draaien als je 2 netwerkkaarten hebt....Op maandag 07 januari 2002 13:19 schreef GA!S het volgende:
Zoek eens bij Autodesk op de site, hebben best goede support.
Is dit bullshit?
Ik heb dit een hele tijd geprobeerd, maar bood ook helaas geen oplossing....Op maandag 07 januari 2002 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Als AutoCAD gebruik maakt van de FlexLM license-manager, moet je kijken of het Novell IPX/SPX-protocol is geinstalleerd. Zo ja, bind dit protocol dan alleen aan de netwerk-kaart waarvoor het MAC-adres is gekoppeld aan de licentie. Default worden namelijk alle geinstalleerde protocollen gebonden aan elke nieuwe netwerk-kaart.