Vage UT BUG, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Heb het nu paar keer meegemaakt, opzich niets bijzonders maar het is wel heel vaag, ben 1on1 aan het spelen met een maatje, hij zegt wacht ff phone, dus ik wacht maar ik hoor hem tot keer of 5 de Shieldbelt pakken, dus ik denk die grapjas staat op de belt, ga ik kijken, staat ie gewoon ergens op een plek waar geen SB ligt, elke keer kreeg ie om de plusminus 30 seconden een volledige belt terug zonder dat ie er iets voor hoefde te doen :?

Zelfde heb ik gehad paar weken terug op een lan, speel deck16 krijg ik random jumpboots, wie heeft dit nog meer gehad?

Verwijderd

Het kan een Voutje van de server zijn
Maar meestal is het gewoon een cheater :r
Ik heb het ook eens gezien met een belt kreeg om de 1.5 minuut (zo lang duurt het voordat sb respawned d8 ik)
Maar die cheter had geen aim dus ik hem de heletijd achtervolgen >:) (was op een ctf map 6vs6)
toen ging die man zeuren :r over dat ik hem te vaak killde maar een admin had hem ook door en kickte hem van de server :D

• raptorix
Nee het is geen cheat zoals ik je zeg was het op mijn eigen server tegen iemand waar ik mijn pinpas aan vertrouw :)

De 2e keer was ik het zelf en was het op een lan :)

Verwijderd

LoL
K dan is het gewoon een bugie Maar iirc er is een cheat (of was) waarmee je dat kon doen

• raptorix
het was dus zeker geen cheat, server had geen mods geinstalleerd nog hadden de clients het

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28
lol, was da op NA-lan? :D
best vaag, kan geen reden bedenken waarom :)

en voor happyman, SB respawned elke 55 sec, Amp 110 :)

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:23 schreef RaVeNgEr het volgende:
en voor happyman, SB respawned elke 55 sec, Amp 110 :)
:) tnx iou 1

wist wel dat het geen 30 was en ook geen 1.5 minuut maar wist het niet meer precies ( meestal pakt een teammaat van me hem of roep "teamsay armor ready" Maar tnx voor de uitleg
Health 20 seconde toch??

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28
health 20 idd, en armor, wapens en ammo 30 sec, en dan hebbie nog invis en keg, die respawnen ook na 110 sec weer :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
er zijn ook mods die dat doen
Pagina: 1