Toon posts:

apollo 13

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat een raket om de maan heen is gegaan moet er 1 motor ff aan. beantwoord de volgende vragen:

Beschijf het deel van het vluchtplan met de maanlanding. Waarom moet dat? Wat zou er gebeuren als ze die motor niet aandeden?

weet iemand dit

thnx :)

Verwijderd

huiswerkhulp nodig ? http://www.huiswerkhulp.nl

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Heeft waarscheinlijk te maken met de aantrekkings kracht en de baan om de maan die men volgt daar moet men uit dus men moet even meer stuwkracht hebben zodat men vrij komt van de aantrekkingskracht van de maan.

\0/

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier pics van of plaatjes moet ik ook in mijn werkstuk zetten. ik moet plaatjes hebben van hoe het komt dat je om de maan heen kan draaien en hoe je er weer uit kan komen.

thnx :P

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 16:44

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op maandag 07 januari 2002 13:06 schreef computerdude het volgende:
heeft iemand hier pics van of plaatjes moet ik ook in mijn werkstuk zetten. ik moet plaatjes hebben van hoe het komt dat je om de maan heen kan draaien en hoe je er weer uit kan komen.

thnx :P
pff huiswerk :P
je blijft om de maan draaien vanwege de zwaartekracht. Zolang jouw snelheid lager is dan de ontsnappingssnelheid van het object, in dit geval de maan, blijf je in een baan om het object. Die extra impuls die nodig is (het aanzetten van de raketmotor) zorgt ervoor dat de snelheid hoger wordt dan de ontsnappingssnelheid waardoor de baan om de maan weer verlaten wordt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

kijk anders op www.nasa.gov

daar staat véél informatie.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.