Toon posts:

[OC] Swiftech MCXC-370 te koop in NL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of de Swiftech MCXC-370 al te koop is bij Nederland? Bij de OC-shop moeten ze 'em bestellen en dat zou zo'n 10 weken duren, maar daar wil ikniet op wachten.

Greetz,

JayKay
www.JayKay.nl

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
google.com ...
search ?

en greetz hoeven niet ...

Lees eerst eens dit door
[topic=359380/1/25]

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 12:13 schreef TheDarkLord666 het volgende:
google.com ...
search ?

en greetz hoeven niet ...

Lees eerst eens dit door
[topic=359380/1/25]
zeikerd

• TDLofCC
Op maandag 07 januari 2002 12:18 schreef ShaDoW het volgende:

[..]

zeikerd
lol
:r

ik heb toch gelijk ... :9

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 12:24 schreef TheDarkLord666 het volgende:

[..]

lol
:r

ik heb toch gelijk ... :9
Als topic starter vindt ik het wel logisch dat je greetz of mazzel neerzet, maar omdat bij elke post te doen is idd raar.

Over de Swif, denk dat je toch bij OC-shop moet gaan bestellen, of op zoek gaan naar een andere Swif.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dit verklaart een hoop:

Aantal posts: 2
Gem. aantal posts/dag: 1

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Help die jongen anders ff ipv. steeds commentaar op mensen te hebben. Daar wek je alleen maar irritatie bij op. IK als mod verbeter hem wel mocht dat nodig zijn.<hr>

JayKay:
Uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Ik heb je topictitel veranderd.
Hou je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.

Bvd.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

MCX370oa ofzoiets is wel te koop bij comptechworld. Misschien kunnen zij ook aan de MCXC komen, en duurt het daar minder als 10 weken??

Is maar een idee, je kunt het altijd vragen he :7

• TDLofCC
Help die jongen anders ff ipv. steeds commentaar op mensen te hebben. Daar wek je alleen maar irritatie bij op. IK als mod verbeter hem wel mocht dat nodig zijn.
Deze posts wekken bij MIJ irritatie op ... :r
Vooral als je gewoon ff zoekt ofzo.

Sorry hoor ... maar dit moest ik wel ff kwijt.

Pagina: 1