Toon posts:

Razor-blade's IE active desktop patch !

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds enkele dagen bezig met een active desktop voor mijn 2de scherm.
Hij staat hier, gebruik hem als je dat wil, maar hij is jammer genoeg enkel nuttig voor belgen denk ik (als je hem zelf niet aanpast ;) )

maar ik zou er graag nog een linkje zetten naar winamp, notepad, calc.exe en nog zo van die progs die ik veel gebruik.

Ik herinner me nog dat Razor-Blade daar ooit een patch ofzo voor had, maar ik vind hem nergens meer terug
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om hem ier te posten ? of chronomatrix@hotmail.com ;)

• AntonicKnight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09-2025
<offtopic>
De link van jou naar statbar is echt ontzettend leuk bedacht maar jammer allen dat ie niet werkt.
<offtopic>

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 12:02 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik ben sinds enkele dagen bezig met een active desktop voor mijn 2de scherm.
Hij staat hier, gebruik hem als je dat wil, maar hij is jammer genoeg enkel nuttig voor belgen denk ik (als je hem zelf niet aanpast ;) )

maar ik zou er graag nog een linkje zetten naar winamp, notepad, calc.exe en nog zo van die progs die ik veel gebruik.

Ik herinner me nog dat Razor-Blade daar ooit een patch ofzo voor had, maar ik vind hem nergens meer terug
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om hem ier te posten ? of chronomatrix@hotmail.com ;)
Ja klopt die heeft ie indd, ben er ook weer naar op zoek.

Maar weet niet wat je wil doen met winamp. Maar voor een playlist, moet je php gaan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon winamp starten via mijn desktop ;)

en winamp controller heb ik zelf in ASP geschreven :)

Verwijderd

Topicstarter
De link van jou naar statbar is echt ontzettend leuk bedacht
thanks ;)
maar jammer allen dat ie niet werkt.
fixed :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 12:18 schreef Cheatah het volgende:
mirrortje
Cheatah : THANKS :)

Verwijderd

Alleen jammer dat je er geen Snelkoppelingen ermee kan oproepen...

En kan je de source van je ASP-script posten voor WInamp plz... wat kan je er eigenlijk mee doen? Gewoon openen , of ook play-knop ensow?

Verwijderd

Topicstarter
nog even een (groot) probleem. ik heb nu die patch, maar die werkt niet als ik een pagina gebruik als active desktop !

als ik bijvoorbeeld notepad wil openen op mijn axtive desktop, dan opent notepad samen met een lege internet explorer

is dit normaal en is er een oplossing voor (heb een topic geopent in "webdesign en nog iets" maar der komt blijkbaar geen zinnige reactie op ...

edit:

ASP Winamp-control
De DLL moet je registreren, de pagina op je eigen PC zetten waarop een ASP-server draait (PWS of IIS). de pagina iframe.htm denk ik openen en dan kan je play,next,stop, ...
je ziet ook de titel en artiest per liedje en alles kan uitgebreid worden met een playlist, maar aangezien ik al veel te lang geen asp meer gedaan heb, ben ik vergeten hoe alles moet ...

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dammed,
[topic=372586/1]

die view-source gaat perfectomundo, vind het een behoorlijke lane actie om mijn reacties hier in SA te betitelen als onzinnig.

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:13 schreef Mr.ChronoM het volgende:
nog even een (groot) probleem. ik heb nu die patch, maar die werkt niet als ik een pagina gebruik als active desktop !

als ik bijvoorbeeld notepad wil openen op mijn axtive desktop, dan opent notepad samen met een lege internet explorer

is dit normaal en is er een oplossing voor (heb een topic geopent in "webdesign en nog iets" maar der komt blijkbaar geen zinnige reactie op ...

edit:

ASP Winamp-control
De DLL moet je registreren, de pagina op je eigen PC zetten waarop een ASP-server draait (PWS of IIS). de pagina iframe.htm denk ik openen en dan kan je play,next,stop, ...
je ziet ook de titel en artiest per liedje en alles kan uitgebreid worden met een playlist, maar aangezien ik al veel te lang geen asp meer gedaan heb, ben ik vergeten hoe alles moet ...
Cheers m8 ;)
Pagina: 1