Ik was zaterdag op een LAN en daar was het volgende aan de hand op een van de servers: op de map de_aztec was de hele buyzone van de CT weggehaald. Je zag geen winkelwagentje en kon ook niets kopen, terwijl de terroristen allemaal met ak's en shit liepen. Is dit ook een of andere administratie-mod?
Verwijderd
kan paar redenen hebben
1. server vernaggeld, besten kan je server rebooten.
2. sever niet goed geinstalleerd.
3. een of andere lamer heeft de map zitten editen (lijkt met niet echt).
Ik heb soms als ik van T naar CT ga dat ik in de riflebuymap zit (of hoe je dat ook noemt) dat ik alleen de rifles van de T zie en dus geen CT wapens kan kopen 
En dan moet ik met 16000 piek met een MP5 gaan lopen
The devil is in the details.
Verwijderd
nee je moet sinds 01-01-02 met euro's betalen, waarschijnlijk hadden de ct's nog geen euro'sOp maandag 07 januari 2002 12:01 schreef Hdez het volgende:
Ik was zaterdag op een LAN en daar was het volgende aan de hand op een van de servers: op de map de_aztec was de hele buyzone van de CT weggehaald. Je zag geen winkelwagentje en kon ook niets kopen, terwijl de terroristen allemaal met ak's en shit liepen. Is dit ook een of andere administratie-mod?
Verwijderd
of een AWPOp maandag 07 januari 2002 12:17 schreef Marc00 het volgende:
Ik heb soms als ik van T naar CT ga dat ik in de riflebuymap zit (of hoe je dat ook noemt) dat ik alleen de rifles van de T zie en dus geen CT wapens kan kopen
gewoon even switchen van team
is een irri bug heb er zelf ook vaak last van
Ik kan echt niet overweg met sniperrifles en ik had niet voor niks geteamswitchdOp maandag 07 januari 2002 12:19 schreef l33tm4n het volgende:
[..]
of een AWP
gewoon even switchen van team
is een irri bug heb er zelf ook vaak last van
Dat is onzin.kan paar redenen hebben
Ik heb dit regelmatig op diverse servers! Gewoon even opnieuw inloggen of naar een andere map gaan doet wonderen...
Slave of Thieves
is een bekend bugje, ff server resetten, meestal doet ie het dan weer.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Colt is coolerOp maandag 07 januari 2002 12:23 schreef l33tm4n het volgende:
shotguns zijn ook wel destructief
zo zijn er ook trappetjes en kisten die verdwijnen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
was eigenlijk jullie favo level
en welke kant spelen jullie dan
mijne
aztec aan terror kant
mijne
aztec aan terror kant
Verwijderd
heel makkelijk op te lossen door gewoon dan gewoon 4 - 4 of 4 -3 te drukken, dus gewoon die codes uit je hoofd leren!Op maandag 07 januari 2002 12:17 schreef Marc00 het volgende:
Allen de plaatjes zijn fout, maar je kan wel die codes gebruiken, dus als er zo;n fout is gewoon de code van het wapen typen!! werkt perfectos
Verwijderd
mp5 roxOp maandag 07 januari 2002 12:17 schreef Marc00 het volgende:
In 1.3 is ie veels te sterk vind ik.
Verwijderd
alleen niet p'cies genoeg op lange afstandenOp maandag 07 januari 2002 13:54 schreef doevepik het volgende:
[..]
mp5 rox
In 1.3 is ie veels te sterk vind ik.
Verwijderd
ehm moet je dan nie gewoon op de 1 drukken voor en AKOp maandag 07 januari 2002 12:17 schreef Marc00 het volgende:
pak je je de voor lange afstandenOp maandag 07 januari 2002 13:55 schreef l33tm4n het volgende:
[..]
alleen niet p'cies genoeg op lange afstanden
werkt prima!
blup
Buyscripts werken ookOp maandag 07 januari 2002 13:53 schreef Stoel het volgende:
[..]
heel makkelijk op te lossen door gewoon dan gewoon 4 - 4 of 4 -3 te drukken, dus gewoon die codes uit je hoofd leren!
Allen de plaatjes zijn fout, maar je kan wel die codes gebruiken, dus als er zo;n fout is gewoon de code van het wapen typen!! werkt perfectos
je deOp maandag 07 januari 2002 15:15 schreef Werkeend het volgende:
[..]
pak je je de voor lange afstanden
werkt vast goed
Ik weet de namen van de levels nooitOp maandag 07 januari 2002 13:52 schreef l33tm4n het volgende:
mijne
aztec aan terror kant
Maar op een lan zaterdag was ik echt goed op zo'n map met dezelfde kleuren als dust, met 2 bomspots, en er waren een paar straatjes.
Jaaa, lekker duidelijk
jaOp maandag 07 januari 2002 15:50 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
je de
werkt vast goed
Verwijderd
goh een bug in cs... ik snap niet dat de makers die kleine klote bugs niet ff fixen met een kleine patch. Bij andere spelen doen ze dat toch ook? wat maakt cs nou zo bijzonder.
ik noem een paar irri bugs:
jump hs bug
laatse kogel hs bug
airwalken
relatief makkelijk op te lossen lijkt mij???
ik noem een paar irri bugs:
jump hs bug
laatse kogel hs bug
airwalken
relatief makkelijk op te lossen lijkt mij???
das de_ ( damm ben ik het vergeten, ff denken ) oke het is de_infernoOp maandag 07 januari 2002 16:01 schreef Lampie het volgende:
[..]
Jaaa, lekker duidelijk
[..]
ja
Verwijderd
jij voelt je gewoon stoerOp maandag 07 januari 2002 16:33 schreef SuB het volgende:
ik ban zulke figuren gelijk
Mensen hebben kennelijk geen respect voor je, en voelen je autoriteit niet aan, dat moet je veranderen
uhum
Verwijderd
airwalken is geen keuze het is een bug
net zoals dat floordroppen in een keer een half mannetje in de vloer
en wat dachten we van epileptische mannetjes ?
van die trillers als ze dood zijn
net zoals dat floordroppen in een keer een half mannetje in de vloer
en wat dachten we van epileptische mannetjes ?
van die trillers als ze dood zijn
De_Dust en CT roeleertOp maandag 07 januari 2002 13:52 schreef l33tm4n het volgende:
mijne
aztec aan terror kant
Dust @ CTOp maandag 07 januari 2002 13:52 schreef l33tm4n het volgende:
mijne
aztec aan terror kant
Verwijderd
ehm...nee. ik ben gewoon de lamers zat die het voor andere aan het verpesten zijn.Op maandag 07 januari 2002 16:40 schreef WouteRF het volgende:
[..]
jij voelt je gewoon stoer
Mensen hebben kennelijk geen respect voor je, en voelen je autoriteit niet aan, dat moet je veranderen![]()
uhum
Jaaa, die jaOp maandag 07 januari 2002 16:39 schreef RS_003 het volgende:
[..]
das de_ ( damm ben ik het vergeten, ff denken ) oke het is de_inferno
werkt uitstekendOp maandag 07 januari 2002 15:50 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
je de
werkt vast goed
Office @ T owned pas 
Om te airwalken moet je als CT op die krat achter je springen , de onderste moet dan bukken, de tweede erop gaan staan en dan als een gek staan springen, dat gastje eronder moet ook weer gaan springen en meestal kan je dan airwalken
Ook die bugs in assault en nuke dat je door het dak kan is ook wel grappig
Vooral in assault handig
Om te airwalken moet je als CT op die krat achter je springen , de onderste moet dan bukken, de tweede erop gaan staan en dan als een gek staan springen, dat gastje eronder moet ook weer gaan springen en meestal kan je dan airwalken
Ook die bugs in assault en nuke dat je door het dak kan is ook wel grappig
Pagina: 1