Toon posts:

jonge amerikaanse taliban strijder

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat beseft een jonge van 15 om een cezna te "lenen" en dan al "steun" voor de Taliban een raam stuk te gaan maken van de eerste de beste wolkenkrabber die op je vliegroute ligt.

Dan als goede kapitalist ben je toch vreemd bezig.
Hij had zijn steun op betere wijzen kunnen betuigen denk ik dan. |:(

Wel leuk trouwens dat ie vlieg les kreeg! :)

Verwijderd

hoe moeten wij dat nou weten??

Vraag het hem als je dood bent dan weet je je antwoord.

Waarom wil je dit trouwens weten?

BTW dit is geen W&L niveau

Verwijderd

Ja wat moet je hierop nou zeggen? Waarom bestaan er seriemoordenaars? Waarom bestaan er psychopaten?

Deze jongen spoorde blijkbaar toch niet helemaal.

Verwijderd

Ik hoorde op het nieuws dat hij eenzaam was en dat soort dingen. Voor dat soort gevallen hebben wij de RIAGG.

Kan je zien waar eenzaamheid en frustratie toe leiden, ik ben dan ook voor het gratis maken van prostitutie :9 O+ *D

Verwijderd

Topicstarter
Heb je als ouderzijnde dan niet door dat je zoon een beetje naast het spoor rijdt?
Zoiets moet je toch doorhebben of zie ik dat verkeerd..

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 12:14 schreef Scout het volgende:
Heb je als ouderzijnde dan niet door dat je zoon een beetje naast het spoor rijdt?
Nee niet echt, als iemand depressief is, dan wil dat niet zeggen dat iedereen dat kan zien. Je wordt helaas geoefend in het zeggen van "goed hoor" als iemand vraagt hoe het met je gaat, terwijl dat lang niet altijd waar is.

Verwijderd

Topicstarter
Dass waar, als je ouders vragen of alles goed is, dan zeg je automatisch dat alles goed is..

Maar om ruiten te gaan vernielen, dan moet je je toch wel heel anders zijn gaan gedragen dan normaal denk ik dan.
Maar misschien dachten die ouders ook wel van, het gaat wel over.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 07 januari 2002 12:14 schreef Scout het volgende:
Ouders hebben dat vaak wel door, maar het is nu eenmaal zo dat ongveer 90% van alle 13-17 jarigen zo nu en dan even helemaal het spoor bijster zijn. En als ze daar dan wat van zeggen dan krijgen ze te horen dat 'de ouders van tegenwoordig' er helemaal niets van begrijpen. En dat tegenwoordig 'alles anders' is. De meeste ouders weten echter nog wel dat zij een jaar of 25-30 geleden ongeveer hetzelfde tegen hun eigen ouders zeiden. Toen waren ze er ook van overtuigd dat ze alles wel even anders zouden gaan doen. Dat ouders politiek/levensbeschouwelijk volkomen idioten zijn en dat ze zeker niet weten hoe de wereld in elkaar zit. Tja...later blijkt dat er meer aan bepaalde denkbeelden vast zit dan dat je in eerste instantie dacht.

Dus reageren ze er vaak bewust niet op omdat dat toch niet helpt en het inderdaad vanzelf weer overgaat.

Meestal wel dus...maar een aantal hebben al een ramp veroorzaakt voor ze in de gaten hebben dat ze echt niet alles zo (eenvoudig) is als het lijkt.

Er zijn er bv. ook die de (antieke) auto van pa jatten en met hoge snelheid in een restaurant parkeren. Dat gebeurde een paar weken geleden in Overijsel. Maar dat haalt de wereldpers niet.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
Op maandag 07 januari 2002 11:48 schreef Scout het volgende:
Wat beseft een jonge van 15 om een cezna te "lenen" en dan al "steun" voor de Taliban een raam stuk te gaan maken van de eerste de beste wolkenkrabber die op je vliegroute ligt.

Dan als goede kapitalist ben je toch vreemd bezig.
Hij had zijn steun op betere wijzen kunnen betuigen denk ik dan. |:(

Wel leuk trouwens dat ie vlieg les kreeg! :)
dat heet gewoon ziek in je hoofd!! zonde van dat raam trouwens :P waarschijnlijk was die gozer een beetje suicidal ofzo... beetje ziekelijk! maar ze weten nog nie zeker of het een terroristische actie was... waarschijnlijk was het gewoon 1 van de vele depresivelingen die ff aandacht wilde hebben en het op deze manier dus gekregen heeft... maar het blijft toch een ziekelijk geest die zoiets mot bedenken! een gezonde geest komt er niet op om zoiets te doen

Metal to the bone

Verwijderd

15 is een leeftijd waarop de meesten erg onzeker zijn over wat ze willen en bij wat/wie ze willen horen en je laat je al snel beinvloeden door bepaalde factoren :)

Deze jonge is daar een ietwat extreem voorbeeld van :(

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit is niet echt een W&L onderwerp - mij ontgaat althans nogal waar het W of het L gedeelte in zit. Er is al een draad over dit onderwerp in NSTM: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/372323, gelieve daar verder te gaan. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.