Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Klopt, om de X-doos en GAmecube dwars te zitten (komen ook rond die datum)...
Misschien dat er wel een bundel komt PS2+MGS2
oe dan koop ik zeker een ps2Op maandag 07 januari 2002 11:50 schreef Ares het volgende:
kheb het genoegen mogen hebben om er 1tje een paar dagen uit te proberen.. en damn da wilk ook! (ook al ben ik een pcgamer pur sang
blup
Verwijderd
Maar is het echt waar dat die is uitgesteld?
Misschien nog even een bron ofzo, want als het zo is dan is het echt zwaar klote
Na die demo had ik me er zo op verheugd...
Oja, weet iemadn trouwens of je in die demo een usp kan krijgen ?/
Misschien nog even een bron ofzo, want als het zo is dan is het echt zwaar klote
Na die demo had ik me er zo op verheugd...
Oja, weet iemadn trouwens of je in die demo een usp kan krijgen ?/
Verwijderd
KOE (Konami of Europe) zou nog met een persbericht komen, maar ze hebben nog niet aangegeven waarover. Vandaar dat er geruchten zijn dat MGS2 vertraagd gaat worden. Ik heb nog niks definitiefs gehoord echter.
Verwijderd
1. Het is niet officieel dat MGS2 is vertraagd. Nu dus wel officieel bekend gemaakt, 8 maart is de nieuwe datumOp maandag 07 januari 2002 11:50 schreef Ares het volgende:
2. MGS2 is van Konami, is third party, bundel komt er dus niet.
Kom op man, het is maar twee weekjes. Over anti-PS2 gesproken. Sheesh.matige shit man... heb ik mn ps2 voor niets nu al gekocht ...
ja die ligt in de kleedkamer aan de rechterkant van het schip in de meest rechtse kast, niet die ene waar die poster hangt van die japanse schoneOp maandag 07 januari 2002 16:06 schreef ErikZ het volgende:Oja, weet iemadn trouwens of je in die demo een usp kan krijgen ?/
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Verwijderd
bij het orgineel ligt de usp er niet meer daar
ik heb hem nu thuis en hij is het wachten waard
+we krijgen allemaal snuisterijen erbij zoals extra gamemodus en extra personages om het spel mee te spelen en een extra dvd met de making of en andere dingen
dus niet zeuren ik ga hem ook nog pal kopen heb nu de amerikaanse versie
en ik heb final fantasy 10 amerikaans(sorry offtopic)
+we krijgen allemaal snuisterijen erbij zoals extra gamemodus en extra personages om het spel mee te spelen en een extra dvd met de making of en andere dingen
Verwijderd
Ja ik heb hem ook al (Japanse versie) maar de PAL versie zit ik toch ook nog om te springen...ben inderdaad benieuwd wat alle extra's gaan brengen...Op maandag 07 januari 2002 22:59 schreef finelookingme het volgende:
bij het orgineel ligt de usp er niet meer daar
Ik heb de Europese (pers) versie gespeeld, en er zit echt een overschot aan filmpjes in... Het gaat echt opdrachtje-filmpje van kwartier-opdrachtje-filmpje...
maar voor de rest is het wel gaaf?Op vrijdag 25 januari 2002 12:19 schreef Blaise het volgende:
Ik heb de Europese (pers) versie gespeeld, en er zit echt een overschot aan filmpjes in... Het gaat echt opdrachtje-filmpje van kwartier-opdrachtje-filmpje...
kan je die filmpjes nie gewoon overslaan
klopt inderdaad kijk maar op amazon.co.uk
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Konami
Our Price: £34.99
Platform: PlayStation2
Release Date: 8 March, 2002. Not Yet Available: You may still order this product. We will ship it to you when it is released by the manufacturer.
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Pagina: 1