FAQ lezen = kennis opdoen... 
Users die HK toegang vragen moeten worden overgeslagen
Users die HK toegang vragen moeten worden overgeslagen
Ja maar zon sticky val op en hoevaak krijg je zeOp maandag 07 januari 2002 11:41 schreef DR het volgende:
het staat gewoon in de LA faq
Het enigste wat er nog aan ontbreekt is een sirene met zwaailicht.Op maandag 07 januari 2002 11:41 schreef DR het volgende:
het staat gewoon in de LA faq
Hoe sommigen het presteren om dit soort FAQ's over het hoofd te zien
Maar voor ons is het simpel, verwijs naar de LA Faq en topic is dicht
wrom staat zo'n faq er in de eerste plaatsOp maandag 07 januari 2002 11:43 schreef DMS het volgende:
[..]
Ja maar zon sticky val op en hoevaak krijg je ze
ik d8 om eerst te kijken of et niet al daar in staat
Ik vind het dan knap dat ze meestal zo'n 'waneer mag ik de HK in' topic meteen in LA plaatsenOp maandag 07 januari 2002 11:44 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Het enigste wat er nog aan ontbreekt is een sirene met zwaailicht.
Hoe sommigen het presteren om dit soort FAQ's over het hoofd te zien
Ja die dient daar voor maar toch zie ik vaak vragen waarom mag ik de huiskamer nie in.Op maandag 07 januari 2002 11:45 schreef DR het volgende:
[..]
wrom staat zo'n faq er in de eerste plaats
ik d8 om eerst te kijken of et niet al daar in staat
Zou het toeval zijnOp maandag 07 januari 2002 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het dan knap dat ze meestal zo'n 'waneer mag ik de HK in' topic meteen in LA plaatsen
Dat viel mij ook op. Maar er zou ook 1 groote faq moeten zijn eigenlijk ik zit echt soms best wel lang te zoeken naar een stukje uit de faq terwijl ik weet dat het er ergens in staat.Op maandag 07 januari 2002 11:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het dan knap dat ze meestal zo'n 'waneer mag ik de HK in' topic meteen in LA plaatsen
En dan krijg je een lading nieuwe topics; "Hoeveel techposts heb ik al?", "Hoeveel posts heb ik al?", "Hoe kan ik dat zien", "Ik mag tog echt al de HK in..."Op maandag 07 januari 2002 11:47 schreef DMS het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Maar er zou ook 1 groote faq moeten zijn eigenlijk ik zit echt soms best wel lang te zoeken naar een stukje uit de faq terwijl ik weet dat het er ergens in staat.
Zoals deze:
[topic=355721]
Kennen we nie 1 groote faq maken met alles er in dat is wel makkelijk eigenlijkOp maandag 07 januari 2002 11:49 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan krijg je een lading nieuwe topics; "Hoeveel techposts heb ik al?", "Hoeveel posts heb ik al?", "Hoe kan ik dat zien", "Ik mag tog echt al de HK in..."
Zoals deze:
[topic=355721]
Waarom? Die zal ook echt niet gelezen worden hoor.. (krijg je nog vaker het antwoord: 'Da's een veel te grote lap text, die ga ik echt niet lezen!'Op maandag 07 januari 2002 11:51 schreef DMS het volgende:
Kennen we nie 1 groote faq maken met alles er in dat is wel makkelijk eigenlijk
Hear hear!! Dat soort users die meteen al beginnen te zeuren om de HK direct de HK acces ontzeggen voor een langere tijd. Krijg meteen het gevoel dat dat soort gebruikers alleen hier komen voor de HK, en niet voor de technische kant van GoT. Gevolg: onzinnege postjes in de tech-forums, die weer tot irritatie leiden bij andere users.Op maandag 07 januari 2002 11:43 schreef OProg het volgende:
Users die HK toegang vragen moeten worden overgeslagen![]()
p.s. hier is je huiskamer: http://forum.fok.nl/ Veel plezier daar!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach ik kan ook zonder de huiskamer alleen irritant dat ik hem de hele tijd zie in active topics moet ik toch weer reageren.Op maandag 07 januari 2002 11:54 schreef Merely het volgende:
[..]
Hear hear!! Dat soort users die meteen al beginnen te
Je moest eens weten hoevaak ik daaraan gedacht heb... Dat je dan gewoon met een knopje het aantal benodigde techposts naar 200 opschuift ofzo.. Maarja, dat is ook weer zo uitdagend en uitlokkend echt voor onzinpostsOp maandag 07 januari 2002 11:43 schreef OProg het volgende:
Users die HK toegang vragen moeten worden overgeslagen![]()
Soms denk ik weleens dat we die hele grens niet hadden moeten zeggen en dat je het kreeg als we je geschikt vonden (en dan toch stiekum bij 150 techposts en 60 dagen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Niet eens een slecht idee, haal het hele verhaal over de HK uit de FAQ.... weten ze niet van t bestaan, kunnen ze er ook niet om zeurenOp maandag 07 januari 2002 13:39 schreef JvS het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat we die hele grens niet hadden moeten zeggen en dat je het kreeg als we je geschikt vonden (en dan toch stiekum bij 150 techposts en 60 dagen).
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Geweldig plan, dan staat LA vol met tig topics over: Mag ik de HK in? Als je d8 dat het nu erg was zou je nog wel eens bedrogen uit kunnen komen.Op maandag 07 januari 2002 13:39 schreef JvS het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat we die hele grens niet hadden moeten zeggen en dat je het kreeg als we je geschikt vonden (en dan toch stiekum bij 150 techposts en 60 dagen).
Nee er had nooit iets over gezegd moeten worden, behalve in het begin heel kort. En dan de users die over de limiet heen waren een mailtje sturen oid.
Als iemand het niet weet kan hij er ook niet om vragen. Dan is ie er op eens, grote kans dat ze hem nog over het hoofd zien ook.
Dan is er gewoon de volgende regel: over HK acces wordt niet gediscusseerd...(ik had zelf die haak of oog ook al in m'n achterhoofd zitten).
maar ook jouw plan werkt niet, omdat je dan mensen krijgt die links zien naar topics die in de HK staan of omdat er buiten de HK over de HK gepraat wordt.. Dan krijg je hier vele topics met "wat is dan de HK" en "mag ik er ook in". en dan ben je nog verder weg, want dan moet je uitleggen dat er toegangsnormen zijn en ook nog eens wat ze zijn en dan ben je dat elke keer aan het uitleggen...
Om maar wat te noemen... Mensen zouden gewoon die FAQ moeten lezen, maar dat heeft toch geen zin, want als er een probleem is, dan is de "new topic" knop echt heel erg verleiderlijk.. Zelfs in [forum=9] heb ik een sticky topic die heette "problemen met je achterspeakers van de SBlive", en nog wisten mensen het te presteren om een topic te openen met daarin "help ik heb maar geluid uit twee speakers met m'n fps1000"
.
Er zou gewoon (nadat je op de knop reply hebt gedrukt) een tussenscherm moeten komen met daarin:
. (feature request
).
maar ook jouw plan werkt niet, omdat je dan mensen krijgt die links zien naar topics die in de HK staan of omdat er buiten de HK over de HK gepraat wordt.. Dan krijg je hier vele topics met "wat is dan de HK" en "mag ik er ook in". en dan ben je nog verder weg, want dan moet je uitleggen dat er toegangsnormen zijn en ook nog eens wat ze zijn en dan ben je dat elke keer aan het uitleggen...
Om maar wat te noemen... Mensen zouden gewoon die FAQ moeten lezen, maar dat heeft toch geen zin, want als er een probleem is, dan is de "new topic" knop echt heel erg verleiderlijk.. Zelfs in [forum=9] heb ik een sticky topic die heette "problemen met je achterspeakers van de SBlive", en nog wisten mensen het te presteren om een topic te openen met daarin "help ik heb maar geluid uit twee speakers met m'n fps1000"
Er zou gewoon (nadat je op de knop reply hebt gedrukt) een tussenscherm moeten komen met daarin:
- <font color=red>[b]Weet je zeker dat je vraag niet in een van de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344/1?limit=100"]Faq's[/url] van dit forum staat, het is namelijk een behoorlijke blamage als je iets vraagt wat al gewoon gedocumenteerd is![/b]</font>
Om hier nog even op terug te komen... Stickey topics worden ook niet vaak gelezen, zeker niet door het soort mensen dat vraagt waarom hij/zij geen HK access heeft. Check de naam van het stickey topic in WOS maar eens, dát is dus nodig om mensen de info te laten lezen. en zelfs dan volgen veel mensen de info daarin nog niet eens op.Op maandag 07 januari 2002 11:43 schreef DMS het volgende:
Ja maar zon sticky val op
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik zou niet weten hoe ik mijn tech posts kan zien eigenlijk...
oei!Op maandag 07 januari 2002 15:47 schreef Goten het volgende:
niet. Sim-PelOp maandag 07 januari 2002 15:47 schreef Goten het volgende:
ja daaromOp maandag 07 januari 2002 15:50 schreef JvS het volgende:
[..]
oei!Pijnlijke opmerking in een topic dat over faq's lezen gaat!!
maar je kan het zien dmv search toch? alleen die is uitgeschakeld dus..
Zodra de search weer werkt kan je beginnen met tellenOp maandag 07 januari 2002 15:51 schreef Goten het volgende:
[..]
ja daarom<--
maar je kan het zien dmv search toch? alleen die is uitgeschakeld dus..
Sim-pel, "Ja dat zijn crew-fora we wilden het even intern bespreken"Op maandag 07 januari 2002 15:32 schreef JvS het volgende:
En dat er over gekletst wordt gewoon hard zijn kletsen over de HK, dan mag je er niet meer in. Ga je dan zeuren krijg je een ban. Ben je weer terug ben en je begint weer, ip-ban
Of moet ik evil-Peewee weer opsluiten?
Pagina: 1