If it bleeds, it can be killed!
Daarmee kun je de GB(C) roms die je op je flashcard hebt gezet op je GBA spelen.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm das op zich wel intressant..
Mits het niet te duur is..
Mits het niet te duur is..
$38 kost ie 
hoef zo'n ding niet, vind gb(c) spellen echt bagger.. en er zijn en komen de laatste tijd zat nieuwe GBA spellen uit
http://202.60.224.104/store.asp?swfprod_id=84
hoef zo'n ding niet, vind gb(c) spellen echt bagger.. en er zijn en komen de laatste tijd zat nieuwe GBA spellen uit
http://202.60.224.104/store.asp?swfprod_id=84
Hmm is inderdaad best wel veel...
Zeker als je er ook nog $20 verzendkosten bijrekent voor airmail.. (zijn niet te koop in NL zover ik weet, en zo wel dan zal het ongetwijfeld al in de prijs doorberekend zijn)Op maandag 07 januari 2002 16:45 schreef Logic het volgende:
Hmm is inderdaad best wel veel...
Heeej niet fokken met GBC spellen!!!!
Zelda: Oracle of Ages/Seasons schopt echt grote kont!!!
Voor de rest is het idd niet zo super maar die 2 roelen echt de pan uit. En natuurlijk The Legend of Zelda: Link's awakening.
Komt er eigenlijk nog een Zelda voor de GBA?
Voor de rest is het idd niet zo super maar die 2 roelen echt de pan uit. En natuurlijk The Legend of Zelda: Link's awakening.
There is no magic.
Nog niet officieel aangekondigd volgens mij, maar heb er wel al geruchten over gehoord..Op maandag 07 januari 2002 16:54 schreef The_Will het volgende:
Heeej niet fokken met GBC spellen!!!!
Het is idee is ook dat je dan eigenlijk zelda kan spelen..
[schaam mode] ik heb namelijk nog nooit zelda gespeeld[/schaam mode]
[schaam mode] ik heb namelijk nog nooit zelda gespeeld[/schaam mode]
Pagina: 1