iemand een (defecte) slotkoeler over?

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
ik wil namelijk een printje (netjes) kwijt in mn kast, en omdat er een kabel van buitenaf komt, leek het me wel wat om hem in zo'n slotcooler te proppen...

dan haal/sloop ik gewoon de fan eruit, en dan kan ik het printje er leggen/plakken...

dus als iemand nog een defecte slotkoeler heeft liggen die ie niet meer gebruikt, zou diegene hem dan op willen sturen? ik betaal dan de verzendkosten uiteraard... :)

Verwijderd

1. Je kan ook gewoon een gat achterin je kast maken stuk simpeler en nog goedkoper :)

en de alle tweakers weten dat je je spulletjes eruit moet halen anders >:)

2. achter zo`n pci slot zit ook zo`n stukje ijzer haal dat eruit en stop je kabel erin en plak de rest met plakband af

ik hoop nu dat het je lukt :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 07 januari 2002 11:15 schreef garnage het volgende:
1. Je kan ook gewoon een gat achterin je kast maken stuk simpeler en nog goedkoper :)

en de alle tweakers weten dat je je spulletjes eruit moet halen anders >:)

2. achter zo`n pci slot zit ook zo`n stukje ijzer haal dat eruit en stop je kabel erin en plak de rest met plakband af

ik hoop nu dat het je lukt :P
Denk dat hij juist het 'bakje' van de slotkoeler wil gebruiken om de print in te leggen... dus dan werkt zo'n los ijzertje niet...
Je kan natuurlijk wel het printje aan een standaard ijzertje vast schroeven :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
heb toch liever zo'n slotcooler, het printje is 4x3 cm, + nog een CCFL inverter (5x1,5cm ofzo)...

en anders wordt het zo'n zooitje...

Verwijderd

verdomme die van mij was kaduuk maar ik hem em met veel geweld uit mekaar gesloopt :( Is niks meer van over.
Die dingen gaan vaak niet zo heel lang mee, er is vast wel iemand die er nog 1 heeft...

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 11:43 schreef FuTaL het volgende:
verdomme die van mij was kaduuk maar ik hem em met veel geweld uit mekaar gesloopt :( Is niks meer van over.
Die dingen gaan vaak niet zo heel lang mee, er is vast wel iemand die er nog 1 heeft...
dat had ik gehoord ja... :P daarom deze post hier... :)

Verwijderd

Ik heb'r nog een in m'n pc zitten (Athlon TB), die loopt wat aan. Als je ergens een (goede) nieuwe vervangende regelt en'm naar Breda brengt mag je'm hebben (ik betaal uiteraard de nieuwe koeler :))

[edit]
Ik heb'm laatst geprobeerd los te maken maar dat wilde niet echt.
[edit nogmaals]
Ugh tis dus een set koelribben met 2 blazers.
Volgens mij moet je die niet hebben of wel?

deleon_@hotmail.com
Pagina: 1