Een klein vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 09:24
IK heb nu de laatste paar dagen last van dat als ik iets aan het downloaden bent of iemand is van mij aan het downloaden dat ze staan ineens stoppen. dan moet ik hem annuleren en dan weer opnieuw starten. Ik wordt er een beetje ziek van. Ik heb Chello

PC Specification

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:53

Wokschotel

Op 6 wielen

En wat is nu je vraag?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:50
Geef n's wat meer info..

KAzaa?

Gewone downloads..

DAP?

waarschijnlijk worden de downloads gewoon gecancelled door de andere partij..

• maversne
het is bijvoorbeeld als ik download van een ftp. dan ben je aan het downloaden en dan ineens stop het, je ontvangt geen bytes meer. ik doe ook wat dingen op irc. daar krijg ik elke keer . Connection reset by peer. en ook daar heb ik die probs. Zou mijn provider een beetje aan het kutten zijn

PC Specification

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 07 januari 2002 10:49 schreef maversne het volgende:
het is bijvoorbeeld als ik download van een ftp. dan ben je aan het downloaden en dan ineens stop het, je ontvangt geen bytes meer. ik doe ook wat dingen op irc. daar krijg ik elke keer . Connection reset by peer. en ook daar heb ik die probs. Zou mijn provider een beetje aan het kutten zijn
Kan. Maar het kan ook zijn dat de download aan de andere kant wordt afgekapt. Vergeet niet dat ftp's en IRC niet altijd even betrouwbaar hoeven te zijn. Heb je veel last van packettloss of slechte verbindingen in het algemeen?

• maversne
ik heb hier de laatste paar dagen wat last van. het is met alle ftp's, en ook met de irc downloads. Normaal loopt het internet hier altijd erg lekker, maar nou effe niet

PC Specification

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 11:08 schreef maversne het volgende:
ik heb hier de laatste paar dagen wat last van. het is met alle ftp's, en ook met de irc downloads. Normaal loopt het internet hier altijd erg lekker, maar nou effe niet
in jou geval kan t ook heel goed aan chello liggen.. ze zijn de laatste dagen niet echt toppie overal in NL zie ook:

[topic=371849/1/500]

:+

Verwijderd

Kijkt u naar de post van dat figuur hierboven :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.