[SOF] Soldier of Fortune 2: Double Helix

Pagina: 1
Acties:

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 14:31

joskuiper

PapaCooper

Topicstarter
Wie weet of er al een speelbare demo is van deze game? 'k heb al wel een filmpje gezien, maar dat valt tegen! Wat is je mening over deze game?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Bootje
  • Laatst online: 18:12
Der is nog geen officiele demo.
Volgens mij wel een puik spel! :D

Verwijderd

Idd. nog geen demo, wel zal het spel al gauw uitkomen, namelijk eerste kwartaal van 2002, dus echt lang kan het niet meer duren.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

SOF 1 roeleerde.
Als SOF2 ook maar een eetje koelr is dan SOF1 dan roeleert ie al flink!

YM2C

• joskuiper
  • Laatst online: 27-01 14:31

joskuiper

PapaCooper

Topicstarter
deel 1 was inderdaad DE SHIT ja. Nu schijnen er nog meer hitpoints te zijn bij enemies!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 07 januari 2002 10:01 schreef Rage_667 het volgende:
deel 1 was inderdaad DE SHIT ja. Nu schijnen er nog meer hitpoints te zijn bij enemies!
Hitzones. Hitpoints zijn iets anders ;)

Verwijderd

SoF roelde idd
gaf zo'n koel gevoel om kamer binnen te stormen en dan met die desert eagle ff iemand's been weg te knalle :D
gewoon vette wapens en vette aktie... hoop dat SoF zelfde id blijft...

als ik het me goed herinner kon je in SoF door bepaalde 'muren' heen schieten maar was dat niet overal even goed uitgewerkt... hoop dat dat hier beter is... met je shotgun door bijv een wc deur schieten en dan wc deur openen en een -gewonde- enemy te zien is wel :9~

ook erg leuke lvls in SoF btw...

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Eerst was er ook sprake van dat er geen multiplayer in SoF2 zou zitten :'( MAAR een tijdje geleden maakte ravensoftware bekent dat ere wel multiplayer in zal zitten! (Free for All en Team Deathmatch)
En verder zijn er idd meer hitzones, en het ziet er echt super gelikt uit, maar de aanbevolen syteem eisen zijn dacht ik een 1,5ghz p4 en een geforce3 :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

maar de aanbevolen syteem eisen zijn dacht ik een 1,5ghz p4 en een geforce3
WHahahahahaha kan never man, dan verkopen ze misschien 100 spellen ofzo wie heeft in godsnaam een 1,5 + gf3?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh, ik kan hem dan nog op mid range spelen. Dat is genoeg ;).

Verwijderd

SoF is de enige game waarvan ik misselijk en draaierig werd tijdens het splen. niet door de grove animaties maar door de draaierige bewegingen enzo...

was echt vaag, ook nooit echt aandacht aan besteed...

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Wow he, deze game is vet! :9~
Dat filmpje is de bomb met die actie vanuit die heli :D

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:27

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 07 januari 2002 12:27 schreef VAC het volgende:

[..]

WHahahahahaha kan never man, dan verkopen ze misschien 100 spellen ofzo wie heeft in godsnaam een 1,5 + gf3?
Valt wel mee.. als dat de systeemeisen zijn is een T-bird 1ghz i.c.m. een ti200 ook genoeg

Verwijderd

ik hou niet echt van die STORY gamez..

ze gaan zo snel vervelen! :r

maar als er multiplayer bij zit :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik speel nog regelmatig (elke dag) :) SOF1 online en dat is echt super wreed, vele malen beter als UT of HL, alleen jammer dat er maar erg weinig mods voor deze game uitgekomen zijn.

ik zit dan ook met smart te wacht op SOF 2 hopen dat de gameplay net zo goed en eenvoudig is als in het eerste deel.

mzzl

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Wow, ff naar de link geweest naar gameforum. Ik was helemaal verslaafd aan deel 1 en zoals het eruit ziet ga ik dit spel zekerz kopen!! (met een nieuwe computer >:))

Verwijderd

En door wie is die topic bij gameforum gemaakt? Juist... door mij. :P

Verwijderd

wat een vreede screenshots

:9~

Verwijderd

Beste spel ooit!
Hij komt volgende maand al uit in de VS.
Kun je het geloven? 32 hitzones, of misschien meer!
Dit is DE topper van spellen. Zodra hij in de winkel ligt koop ik hem.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:06
Op maandag 07 januari 2002 12:27 schreef VAC het volgende:

[..]

wat gaan tijden dan hard he, een boel mensen hebben al zoiets of beters

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:03
Er is geen demo geloof ik.
SoF2 gaat echt roeleren!! Alleen de systeemeisen zijn beetje (erg) hoog, maar dat zal met me nieuwe systeem wel meevallen :P

The devil is in the details.

Pagina: 1