Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Volgens mij wel een puik spel!
Verwijderd
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Hitzones. Hitpoints zijn iets andersOp maandag 07 januari 2002 10:01 schreef Rage_667 het volgende:
deel 1 was inderdaad DE SHIT ja. Nu schijnen er nog meer hitpoints te zijn bij enemies!
Verwijderd
gaf zo'n koel gevoel om kamer binnen te stormen en dan met die desert eagle ff iemand's been weg te knalle
gewoon vette wapens en vette aktie... hoop dat SoF zelfde id blijft...
als ik het me goed herinner kon je in SoF door bepaalde 'muren' heen schieten maar was dat niet overal even goed uitgewerkt... hoop dat dat hier beter is... met je shotgun door bijv een wc deur schieten en dan wc deur openen en een -gewonde- enemy te zien is wel
ook erg leuke lvls in SoF btw...
En verder zijn er idd meer hitzones, en het ziet er echt super gelikt uit, maar de aanbevolen syteem eisen zijn dacht ik een 1,5ghz p4 en een geforce3
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
WHahahahahaha kan never man, dan verkopen ze misschien 100 spellen ofzo wie heeft in godsnaam een 1,5 + gf3?maar de aanbevolen syteem eisen zijn dacht ik een 1,5ghz p4 en een geforce3
Verwijderd
Is de moeite waard om even een kijkje te nemen
Verwijderd
was echt vaag, ook nooit echt aandacht aan besteed...
Dat filmpje is de bomb met die actie vanuit die heli
Valt wel mee.. als dat de systeemeisen zijn is een T-bird 1ghz i.c.m. een ti200 ook genoegOp maandag 07 januari 2002 12:27 schreef VAC het volgende:
[..]
WHahahahahaha kan never man, dan verkopen ze misschien 100 spellen ofzo wie heeft in godsnaam een 1,5 + gf3?
Verwijderd
ze gaan zo snel vervelen!
maar als er multiplayer bij zit :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
ik zit dan ook met smart te wacht op SOF 2 hopen dat de gameplay net zo goed en eenvoudig is als in het eerste deel.
mzzl
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Verwijderd
Hij komt volgende maand al uit in de VS.
Kun je het geloven? 32 hitzones, of misschien meer!
Dit is DE topper van spellen. Zodra hij in de winkel ligt koop ik hem.
wat gaan tijden dan hard he, een boel mensen hebben al zoiets of betersOp maandag 07 januari 2002 12:27 schreef VAC het volgende:
[..]
WHahahahahaha kan never man, dan verkopen ze misschien 100 spellen ofzo wie heeft in godsnaam een 1,5 + gf3?
SoF2 gaat echt roeleren!! Alleen de systeemeisen zijn beetje (erg) hoog, maar dat zal met me nieuwe systeem wel meevallen
The devil is in the details.