MSI k7t266 pro2 RU, RAID werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-04 13:22
Ik heb sinds kort een nieuwe computer met bovenstaand mamaplankje.
Nadat hij in elkaar zat, en ik windows 98se geïnstalleerd had, wou ik m'n raid drivers (daar zitten m'n hd's op ja, 2*40gb maxtor striping) installeren. Ok, reboot, doet niets meer, bezig met windows op te starten...... ..., rebooten dan, start gewoon op. Kijk bij systeem, staat er een uitroeptekentje voor de controller, code 11:

Na een poging dit apparaat te starten, start windows niet meer. Windows doet geen nieuwe pogingen meer.

Ok ik denken, wat kan er mis zijn, terug naar de winkel, hij adviseert me, alvorens te concluderen dat het mamaplankje kapot is, eerst een ander os te installeren.

Ok ik nu net windows xp installeren, loopt vast bij begin installatie: Bezig met starten windows, hoevaak ik het ook probeer.

Heeft iemand enig id?

Thnx.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 18:10
Ik heb geen idee, wel heb ik ook een K7TPro2-RU. Daarop heb ik WIndows XP geinstalleerd en het werkt allemaal wel, alleen de performance van de RAID (0) configuratie laat erg te wensen over. Hij presteert als een enkele harde schijf!