Toon posts:

Bekend probleem: IDE/SCSI scan zorgt voor vastloop

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Nero 5551 en CloneCD 3.8 geinstalleerd heb en ze opstart, dan lopen ze beide vast op de SCSI/IDE scan.

Op de IDE heb ik zitten: 1 Quantum(PM) en 1 Seagate HD(PS), 1 CDROM(SM) en 1 CD-Writer(SS).

Ik heb eerst alle mogelijke oorzaken geprobeerd, maar alleen als de CD-Writer losgekoppeld is doen beide brandprogramma's het, dus is mijns inziens het probleem dat m'n brander kapot is. :'(

Is dit voor iemand een bekend probleem en klopt deze conclussie? Nou wil ik best mijn brander (Philips CDD3610) best vervangen door een nieuwere, maar dan moet daar wel de oorzaak liggen.

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 10:31

bitflusher

flushed die *** pc

je zegt zelf dat het een bekend probleem is, search dus :)

Verwijderd

Welk OS heb je?

Heb je de nieuwste firmware (wil echt helpen), er is ergens een speciale site met Philips firmware.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 09:30 schreef dev het volgende:
Welk OS heb je?

Heb je de nieuwste firmware (wil echt helpen), er is ergens een speciale site met Philips firmware.
Windows XP Pro NL. Ik heb al geprobeerd met nieuwe firmware (Nero site) voor de Philips maar dat hielp niets helaas

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 09:18 schreef bitflusher het volgende:
je zegt zelf dat het een bekend probleem is, search dus :)
NEE
ik vraag toch of dit een bekend probleem is

Verwijderd

XP + die Philips brander is ALTIJD problemen :) Maar het kan wel, het is alleen even wat werk. Er is een nieuwere firmware dan die op de Nero site, ik zal m even zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 09:42 schreef dev het volgende:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6893/newbios.htm
THX

Ik heb naar huis gemaild en zal 'm vanavond effe checken of het dan werkt.
Is inderdaad een nieuwere versie dan ik laatst gedaan heb. Dat was versie 3.01

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:35
Heb je wel de XP eigen brandprogramma uitgezet? Die zorgde ervoor dat mijn Nero ook heel lang deed over de IDE scan. Uitzetten (in de properties tab, uitvinken) en hup Nero doet de scan stukken sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 januari 2002 12:29 schreef La_Pazz het volgende:
Heb je wel de XP eigen brandprogramma uitgezet? Die zorgde ervoor dat mijn Nero ook heel lang deed over de IDE scan. Uitzetten (in de properties tab, uitvinken) en hup Nero doet de scan stukken sneller.
Welke properties?? Van de brander?? Ik heb deze optie nl nog niet gevonden in XP

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 20:44
Op dinsdag 08 januari 2002 08:30 schreef Cpt_RenoRichard het volgende:

[..]

Welke properties?? Van de brander?? Ik heb deze optie nl nog niet gevonden in XP
Is gewoon een service/device die je via mmc (my computer-manage) kan stoppen/manual kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je effe stap-stap aangeven hoe, want ik zoek al een tijdje naar die optie maar kan 'm echt niet vinden

...zal wel te blind of te stom voor zijn

Verwijderd

Topicstarter
Nou......

hello???

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34
Op dinsdag 08 januari 2002 10:11 schreef Cpt_RenoRichard het volgende:
Nou......

hello???
configuratiescherm,systeembeheer,services-com service voor Imapi cd-branders uitschakelen

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Pagina: 1