Ik kreeg een foutmelding in WinXp dat windows was vastgelopen en werd afgesloten. Ik de pc restarten en hij doet niets meer. Bleek de cooler ermee gestopt te zijn. hij draaide niet meer. Dus zeer waarschijnlijk is mijn processor (AMD Thunderbird) dood.
Nu is mijn vraag is mijn moederbord waarschijnlijk ook nog stuk. Mijn cooler doet het nog wel, want die heb ik op een andere aansluiting aangesloten (rechtsrteeks op de voeding), waar die het nog wel op deed. Dus niet meer via mijn moederbord. Of kan er ook nog meer beschadigd zijn?
Verwijderd
heb je best wel kans op jah, mij ook eens overkomen toen m'n Abot kt7a en Athlon 1gig zonder koeling kwamen te zitten

Bios reset al geprobeerd? 'k zeg maar wat
Bios reset al geprobeerd? 'k zeg maar wat
ik kom niet meer in de bios zonder dat mijn cpu het doet.
die tbird van je is denk ik wel dood...je zult een nieuwe CPU moeten proberen op je bord om erachter te komen of deze stuk is. Kan me niet echt voorstellen...tenzij die socket echt te warm is geworden.
Ik hoop voor je dat alleen je CPU kapot is...moederborden zijn dure grapjes...en kosten veel tijd om te vervangen
Ik hoop voor je dat alleen je CPU kapot is...moederborden zijn dure grapjes...en kosten veel tijd om te vervangen
reserveringshouder Tesla Model 3
maar als mijn cooler via de moederbord aansluiting niet meer werkt ligt dit toch aan het moederbord?? Gelukkig heb ik nog garantie en ga ik morgen ofzo even naar die winkel toe. Kijken wat er nou precies stuk is.
Je zal niet de enige zijn die zijn mobo weg kan gooien nadat z'n processor is doorgebrand hoor.
De duitse afdeling van Tom's Hardware had ook eens expres de cooler van een TBtje gesloopt: "Processor and motherboard up in smoke"
Lullig voor je m8
De duitse afdeling van Tom's Hardware had ook eens expres de cooler van een TBtje gesloopt: "Processor and motherboard up in smoke"
Lullig voor je m8
Verwijderd
Dure hobbies hebben die duitsers:DOp maandag 07 januari 2002 09:28 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Het lijkt me wel ja maar het zou eventueel kunnen dat als geen cpu gevonden wordt er ook geen stroom komt op de cpu fan connecter op moederbord.Op maandag 07 januari 2002 09:10 schreef chriss het volgende:
maar als mijn cooler via de moederbord aansluiting niet meer werkt ligt dit toch aan het moederbord?? Gelukkig heb ik nog garantie en ga ik morgen ofzo even naar die winkel toe. Kijken wat er nou precies stuk is.
Al dat ik dit persoonlijk raar zou vinden aangezien het ook gewoon een 12V aansluiting is.
heb je al een andere cooler geprobeerd ??
meschien heeft je cooler wel een draad breuk op gelopen toen hij viel en is ie gewoon suk
meschien heeft je cooler wel een draad breuk op gelopen toen hij viel en is ie gewoon suk
Na rose e cient spin
Als je PC niet meer op start dan is er meestal ook iets goed mis. Alvast gecondoleerd met je Dondervogeltje.
Pagina: 1