Nu m'n ouwe p3-500 toch een beetje aan de trage kant begint te raken, ben ik bezig een nieuwe game machine samen te stellen met de volgende hardware:
-MSI K7N420 PRO moederbord (dolby digital encoding roels!)
-2 x 512MB CAS2 DDR
-1,6 of 1,7GHz Athlon XP (hangt van de beste prijs / prestatie verhouding af)
-60GB 7200rpm Maxtor HD.
Deze sluit ik aan op m'n XGA beamer, die maximaal 1024x768 aan kan (vandaar dat ik ook niet voor een GeForce3 ofzo ga, hoger dan XGA ga ik toch niet).
En qua geluid komtie natuurlijk aan m'n Pioneer home theater receiver te hangen... dus kom maar op met die dolby digital - enabled spellen
Het enige waar ik nog niet uit ben is het OS wat deze machine moet gaan draaien, win98 (lijkt me niet), Win2K of WinXP? Linux is helaas nog geen serieus game OS, al bewijst Q3 / UT dat 't wel prima zou kunnen!
Graag uw meningen over dit plannetje
-MSI K7N420 PRO moederbord (dolby digital encoding roels!)
-2 x 512MB CAS2 DDR
-1,6 of 1,7GHz Athlon XP (hangt van de beste prijs / prestatie verhouding af)
-60GB 7200rpm Maxtor HD.
Deze sluit ik aan op m'n XGA beamer, die maximaal 1024x768 aan kan (vandaar dat ik ook niet voor een GeForce3 ofzo ga, hoger dan XGA ga ik toch niet).
En qua geluid komtie natuurlijk aan m'n Pioneer home theater receiver te hangen... dus kom maar op met die dolby digital - enabled spellen
Het enige waar ik nog niet uit ben is het OS wat deze machine moet gaan draaien, win98 (lijkt me niet), Win2K of WinXP? Linux is helaas nog geen serieus game OS, al bewijst Q3 / UT dat 't wel prima zou kunnen!
Graag uw meningen over dit plannetje
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"