Ik ben begonnen met een server case mod.(digital Prioris).
Daar deze case inkompleet was,geen cpu`s/mem/voedingen/HD`s,
Heb ik eerst zelf een dual P2 mobo van EPOX(KP6-BS,BX440) er in gezaagt,want het oude mobo wat er in zat had niet de zelde achterkant ophanging en ook de aansluitingen aan de achterkant waren niet op de juiste hoogte.
Er zitten nu 2 intel P2 350/512kbc @466mhz en 256mb pc133 c2
op het mobo en in totaal 40GB U66 Hd in waarvan 1x backup(10gb)
Wel zaten er in deze case 3x Delta 120mm en 2x Delta 90mm.
Op de foto`s is het nog niet zichtbaar maar inmiddels heb ik ook een Baybus gemaakt met 4x schakelaar 7v/0/12v.
Ook een zeer leuke licht overdracht van de letjes achter het deurtje,dit doormiddel van glasvezel staafjes door het deurtje heen.
Ook deze case gaat zwart met zilver/antraciet worden.
De Cd rom/flopy komt uit een ALPHA ES40(Compaq).
Deze heb ik in een 5,25 bay gemaakt en dit set is doormiddel van een klic, naar voren er uit te schuiven.
En de pic van de achterkant van de LCD ,deze gaat achter het glaasje onder de bay.
Zoals je ziet moet er nog een hoop gedaan worden dus ik hou jullie op de hoogte met pics.
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/SERVERmod/
.
TOM
Daar deze case inkompleet was,geen cpu`s/mem/voedingen/HD`s,
Heb ik eerst zelf een dual P2 mobo van EPOX(KP6-BS,BX440) er in gezaagt,want het oude mobo wat er in zat had niet de zelde achterkant ophanging en ook de aansluitingen aan de achterkant waren niet op de juiste hoogte.
Er zitten nu 2 intel P2 350/512kbc @466mhz en 256mb pc133 c2
op het mobo en in totaal 40GB U66 Hd in waarvan 1x backup(10gb)
Wel zaten er in deze case 3x Delta 120mm en 2x Delta 90mm.
Op de foto`s is het nog niet zichtbaar maar inmiddels heb ik ook een Baybus gemaakt met 4x schakelaar 7v/0/12v.
Ook een zeer leuke licht overdracht van de letjes achter het deurtje,dit doormiddel van glasvezel staafjes door het deurtje heen.
Ook deze case gaat zwart met zilver/antraciet worden.
De Cd rom/flopy komt uit een ALPHA ES40(Compaq).
Deze heb ik in een 5,25 bay gemaakt en dit set is doormiddel van een klic, naar voren er uit te schuiven.
En de pic van de achterkant van de LCD ,deze gaat achter het glaasje onder de bay.
Zoals je ziet moet er nog een hoop gedaan worden dus ik hou jullie op de hoogte met pics.
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/SERVERmod/
.
TOM