Ik heb nu al bijna 2 jaar een Ben Vaak abonnement, en ja, ik hou veels te veel belminuten over, maar dat is niet terzake
... Ik werk bij een ISP, waar de servers continu gemonitord worden. Zodra er iets down en/of up gaat krijg ik een e-mailtje per sms, 1 e-mailtje bestaat altijd uit 2 sms'jes. Ben berekend 50 cent per sms, dus dat is elke keer 1 gulden. Tegenwoordig €0,20 ... maar ik hou van de gulden
Ik vind dit dus echt niet handig, want ik hou wel gigantisch veel belminuten over elke maand, maar ik betaal me alsnog blauw aan sms'jes. Op zich niet zo'n probleem want ik kan de factuur gewoon doorgeven aan me baas zodat hij ze betaald, maar ik vraag me toch af of het niet anders kan.
Ik hoorde van een vriend van mij dat bij Telfort Clarity een e-mail adres zit inbegrepen en dat dat verder niks kost, om e-mails te ontvangen. Maar, ik kan helemaal niks vinden op de Telfort site hierover.
Dus ik zou graag willen weten of er tweakers zijn die mij hier meer over kunnen vertellen, eventueel of er nog meer providers zijn die dat zo aanbieden, e-mail zonder kosten ontvangen.
/edit
Die sms'jes worden trouwens door GIN verstuurd.
Ik hoorde van een vriend van mij dat bij Telfort Clarity een e-mail adres zit inbegrepen en dat dat verder niks kost, om e-mails te ontvangen. Maar, ik kan helemaal niks vinden op de Telfort site hierover.
Dus ik zou graag willen weten of er tweakers zijn die mij hier meer over kunnen vertellen, eventueel of er nog meer providers zijn die dat zo aanbieden, e-mail zonder kosten ontvangen.
/edit
Die sms'jes worden trouwens door GIN verstuurd.