Ben bezig geweest met een standalone mp3 speler te maken, maar vond lcd schermpje aanschaffen te duur. Is het misschien mogelijk een lcdtje van bijvoorbeeld een eurocalculator te modden, zodat je hem voor andere dingen kan gebruiken?
Verwijderd
kijk of je een Application Notes hiervan kunt vinden. Via Conrad of gewoon bij de chipsbakker?
Volgens mij is de aansturing voor al die LCD wel weer anders, dus ik denk niet, dat je er veel aan hebt...
Die zal je echt 'met de hand' aan moeten stuuren, dus zelf het schermpje refreshen ik geloof met 120 Hz.. En wel goed doen anders beschadig je het schermpje 
Het is wel mogelijk, maar zo'n LCD is makkelijker ben ik bang. Tip: voor zo'n 25,- heb je al een gebruikte 16x2 met backlight bij HEC in Delft. Wel ff de krassen wegpoetsen
Het is wel mogelijk, maar zo'n LCD is makkelijker ben ik bang. Tip: voor zo'n 25,- heb je al een gebruikte 16x2 met backlight bij HEC in Delft. Wel ff de krassen wegpoetsen
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Move HA->OCM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve