Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Geen low-level format uitvoeren, heeft geen nut en bovendien weet je maar nooit of de garantie dan vervalt of zo. Je hebt gewoon drie jaar fabrieksgarantie dus even met de HDD naar je leverancier en als het goed is sturen ze de HDD wel voor je op of ruilen ze de HDD (zoals het hoort) direkt na testen om voor een nieuwe HDD.
Hebbik ook gehad, testproggie kan nie alles vinden 
Daar heeft men een mooie (dure) testopstelling voor bij maxtor@home... opsturen dus
Ook eens gehad dat mijn disk soms rete traag werdt en de test niks kon vinden, blijkt een fabrieksfout te zijn in een serie 40G disken simpelweg opgestuurd en nwe voor gekregen
Ff vergeten
check ook ff de site van je mobo fabrikant!
Oudere mobo's herkennen geen disken >=32Gb en er wil nog wel eens een bios update voorhanden zijn.
Daar heeft men een mooie (dure) testopstelling voor bij maxtor@home... opsturen dus
Ook eens gehad dat mijn disk soms rete traag werdt en de test niks kon vinden, blijkt een fabrieksfout te zijn in een serie 40G disken simpelweg opgestuurd en nwe voor gekregen
Ff vergeten
Oudere mobo's herkennen geen disken >=32Gb en er wil nog wel eens een bios update voorhanden zijn.
Powered bij meergranenbrood.
JA klopt ik heb een 40 gig ja. Is dat een fout in de productie? Dus gewoon opsturen, terwijl ik geen rma formulier heb?Op maandag 07 januari 2002 00:28 schreef picobyte het volgende:
Hebbik ook gehad, testproggie kan nie alles vinden
edit:
Hier alle specs van het hddtje:
S/N: k80jb5qc
Model: 54098h8
HDA: 08a
PCBA: 61a
Unique: 15a
Code: dac10sc0
40 gig 7200 rpm
Hier alle specs van het hddtje:
S/N: k80jb5qc
Model: 54098h8
HDA: 08a
PCBA: 61a
Unique: 15a
Code: dac10sc0
40 gig 7200 rpm
rma kan je aanvragen op de maxtor site, het kost je alleen de verzendkosten.
Powered bij meergranenbrood.
Op maandag 07 januari 2002 00:32 schreef picobyte het volgende:
rma kan je aanvragen op de maxtor site, het kost je alleen de verzendkosten.
Verwijderd
Als ie aan aparte controller hangt: gewoon aan primary of secundary IDE kabel hangen, jumpers goed zetten, bij voorkeur geen ander device aan de kabel er bij.Op maandag 07 januari 2002 00:37 schreef Cloontje het volgende:
[..]
ik moet dus een geldig foutmeldingsnummer invoeren.
En als dat niet het geval is, vul je toch gewoon in dat ie niet eens meer wordt gevonden. Ga na: de motor van de disk kan toch ook uitvallen?... Suc6! (En ik zou het idd rechtstreeks naar Maxtor sturen ipv via de winkel: sneller.)
Pagina: 1