Chello mail: mail van anderen ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Hallo, ik heb opgemerkt dat bij een vriend van mij gewoon mail binnenkomt van iemand anders, prive etc... ALLES. Nou heb ik ook al heel lang chello, maar nou kreeg ik opeens een mailtje binnen die gestuurd was naar ene 2007@****.*** . Niet nederlands. Nou is mijn vraag: Krijgen jullie soms ook mail van anderen binnen op JOU account van chello ?

Dit mag natuurlijk echt niet mogelijk zijn, maar we bellen binnenkort wel met de "helpdesk" (wat het ook mag betekenen bij chello). ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 09:42
Ik krijg wel mail binnen die niet direct naar mijn adres gestuurd wordt, maar ik heb het idee dat dit reclame/spam is.
Voorzover ik weet kan je bij chello nl. geen adres aanvragen met bv alleen een nummer, en dat is wel vaak de afzender. (idd bv. 23456@chello.nl)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
tja, is wel een nummer, maar bij die vriend van mij was het toch echt een nederlander met een normaal iemeeladres ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ik heb ut ook vaak, maar dat doordat een of andere piemel een punt in z'n naam heeft staan en als hij die punt vergeet heb je dus mijn adres.. EN HIJ VERGEET HEEEEL VAAK DIE KUT PUNT!! :) Grrrr

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Ja, dat heb ik ook heel vaak mail van vreemden ook via Chello.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
het klinkt als een to field : bijvoorbeeld pietjepuk@pietjepuk.nl met een BCC naar jouw e-mailadres met als gevolg dat jij als ontvanger pietjepuk@pietjepuk.nl ziet.

Als je snapt wat ik bedoel.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 17:44 schreef intert0y het volgende:
het klinkt als een to field : bijvoorbeeld pietjepuk@pietjepuk.nl met een BCC naar jouw e-mailadres met als gevolg dat jij als ontvanger pietjepuk@pietjepuk.nl ziet.

Als je snapt wat ik bedoel.
Ik snap het helemaal, maar er staat info in die helmaal niets met mij te maken hebben en waar ik ook niets mee kan, dus komt het echt verkeerd aan...

4015Wp west (Dordrecht)

Pagina: 1