GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
dammit ik heb de search enzo gebruikt maar haperen is geen echt probleem..... iedereen draait em onder XP en ik onder 2000Op zondag 06 januari 2002 23:56 schreef Yuri het volgende:
Hallo, ik heb een logitech cordless desktop optical (mouse en keys) maar het probleem is, die muis die happert ongelooflijk! En als de pc een beetje aan het processen is dan doet ie het helemaal niet! Dit is echt zo fucked up! Wie heeft het antwoord, wat doe ik fout?
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
ik heb zelf geen optical ding...
maar misschien de ondergrond???
Dat lees ik wel eens... misschien hem je daar niet op gelet???
maar misschien de ondergrond???
Dat lees ik wel eens... misschien hem je daar niet op gelet???
Verwijderd
Hey,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Logitech cordless I-touch desktop (muis/plank zonder optisch) onder Win2k.
Is 't bij jou USB? bij mij nl. ps/2.
Miko.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Logitech cordless I-touch desktop (muis/plank zonder optisch) onder Win2k.
Is 't bij jou USB? bij mij nl. ps/2.
Miko.
Dat moet niks uitmaken (tenminste, bij mij maakt het niks uit).Op maandag 07 januari 2002 14:25 schreef voc-er het volgende:
Hier geen problemen, onder win2k als onder WinXp.
Gebruik je geen oplaadbare batterijen?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Dat probleem had ik ook.
Bij mij bleek de oorzaak dat de zender te dicht bij de computer lag (sterker: hij lag er bovenop) en de computer stoorde, vooral als hij behoorlijk bezig was.
Oplossing is dus (mogelijk) de zender verder van de kast wegleggen.
Bij mij bleek de oorzaak dat de zender te dicht bij de computer lag (sterker: hij lag er bovenop) en de computer stoorde, vooral als hij behoorlijk bezig was.
Oplossing is dus (mogelijk) de zender verder van de kast wegleggen.
Verwijderd
Ik weet wel dat als je bij deze muis de logitech drivers gebruikt hij een hogere precisie heeft
Pagina: 1